چت

قیمت روز میلگرد در بازار

یکی از پرکاربردترین مقاطع طویل فولادی میلگرد است که قیمت روز میلگرد در بازار یکی از دغدغه های مهندسین ساختمانی میباشد. همچنین عوامل موثر بر قیمت روز میلگرد در بازار را بررسی می کنیم.

قیمت روز میلگرد در بازار

میلگرد یکی از پرکاربردترین مقاطع طویل فولادی است که به دلیل مقاومت کششی و تنشی بالا بیشتردر مصارف ساختمانی کاربرد دارد. قیمت میلگرد در بازار یکی از دغدغه های مهندسین ساختمانی میباشد.

در این مقاله قصد داریم شما را با عناوین زیر در رابطه با قیمت میلگرد در بازار آشنا کنیم:

  1. قیمت روز میلگرد در بازار
  2. قیمت لحظه ای میلگرد در بازار
  3. ارزش و بهای هرشاخه میلگرد
  4. عوامل موثر برقیمت روز میلگرد در بازار

قیمت روزمیلگرد

یکی از فاکتورهای اساسی و مهم برای مشتری اطلاع داشتن از قیمت روز میلگرد می باشد.این موضوع به دلیل محاسبات هزینه ساخت پروژه برای مهندسین حائز اهمیت میباشد.
هریک از شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت فولاد 24 و مشاهده قیمت روز میلگرد،از انجام محاسبات خود اطمینان حاصل کنید.

قیمت لحظه ای میلگرد در بازار

با توجه به افزایش نوسانات بازار فولاد به خصوص میلگرد،یکی از دغدغه های اصلی مهندسین ساخ و ساز اطلاع از قیمت لحظه ای میلگرد می باشد.به دلیل اینکه عدم آگاهی از قیمت نهایی این محصول هزینه های زیادی بر خریدار وارد میکند.

قیمت لحظه ای میلگرد تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند: قیمت فلزات اولیه، نرخ تورم، میزان عرضه و تقاضا، روش های تولیدو فراوری، وضعیت بازارمی باشد که تاثیر مستقیمی برقیمت روز میلگرد در بازار دارد.

فولاد24 مرجع فولادی بزرگی است که قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی را به صورت روزانه و در لحظه اعلام میکند.

ارزش و بهای هر شاخه میلگرد

قیمت میلگرد در بازار به دو صورت شاخه ای و کیلویی تعیین میشود. که هرکدام تفاوت هایی دارند و لی قیمت میلگرد شاخه ای به مراتب پایین تر از کیلویی است.به دلیل فروش بالای تمام کارخانه ها،قیمت این محصول به صورت کیلویی اعلام میشود.

هرشاخه میلگرد بسته به وزن آن میتواند قیمت متفاوتی داشته باشد.یکی از مهمترین ویژگی میلگرد در قیمت گذاری آن وزن آهن و فولاد موجود در آن است.

از جمله عوامل دیگر برای قیمت گذاری ساخه ای میلگرد میتوان به نوع گرید میلگرد،کارخانه میلگرد و از این قبیل موارد اشاره کرد.

قیمت روز میلگرد در بازار

عوامل موثر بر قیمت روز میلگرد در بازار

عرضه وتقاضا میلگرد در بازار: یکی از اصولی ترین قانون هایی ک در بازار ها صدق میکند: افزایش تقاضا و کاهش عرضه قیمت‌ها را بالا می‌برد. بالعکس، کاهش تقاضا و افزایش عرضه قیمت‌ها را کاهش می‌دهد.

 تأمین مواد اولیه و تأثیر آن بر قیمت روز میلگرد در بازار: سنگ آهن، قراضه آهن و مواد اولیه پایه مانند نیکل و کروم از جمله مواد اولیه تولید میلگرد میباشد.هرچه عرضه این مواد در بازار کم شود یا با شکلی روبرو شود، قیمت میلگرد افزایش میابد.

 قیمت دلار و ارزهای خارجی و تأثیر آن بر بهای روز میلگرد در بازار:با بالا رفتن ارز و دلار تولید کنندگان بیشتر سود خود را در صادرات میبینند . باعث میشود قیمت میلگرد و سایر محصولات فولاد یافزایش یابد.

هزینه‌های صنعت حمل و نقل و تأثیر آن بر نرخ روز میلگرد در بازار: هزینه های حمل و نقل وابسته به سوخت است.از انجایی که میلگرد و محصولات فولادی وزن و حجم زیادی دارند بنابراین هزینه حمل و نقل بسیاری را شامل میشود. مواد اولیه مانند قراضه ونیکل ممکن است از کشور های دیگر تامین شود بنابراین هزینه حمل و نقل بر قیمت نهایی محصولات فولادی و میلگرد تاثیر میگذارد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد
دلار مواد اولیه عرضه و تقاضا حمل و نقل

 

دیدگاه ها
×