چت

فرصت فروش سنگین‌بار به انبار ضایعات آهن عظیمی/22 مهرماه  

قیمت ضایعات آهن در انبار عظیمی امروز با افزایش روبه‌رو شد. ضایعات آهن سنگین برشی با رشد ۸۰۰ تومانی به ۱۶ هزار تومان رسید.

فرصت فروش سنگین‌بار به انبار ضایعات آهن عظیمی/22 مهرماه  

قیمت ضایعات آهن سنگين‌بار برشی در انبار عظیمی و در مقایسه با قیمت اعلامی هفته گذشته 800 تومان افزایش یافته است و در روز جاری مصادف با 22 مهرماه با نرخ جهشی 16 هزار تومان خریداری می‌شود.  

به گزارش روابط عمومی شرکت «آراز فولاد رونیکا»، سنگين‌بار درب و پنجره هم در مقایسه با قیمت اعلامی هفته قبل حدود 600 تومان افزایش نشان می‌دهد و با نرخ 16 هزار و 200 تومان خریداری می‌شود.   

ضایعات آهن سنگین درجه یک و درجه 2 زیر 50 سانتی‌متر نیز با 600 تومان افزایش نسبت به سابق با نرخ 16 هزار و 200 تومان پذیرش می‌شود. 

فرصت فروش سنگین‌بار به انبار ضایعات آهن عظیمی

قیمت خرید دیگر ضایعات آهن هم افزایشی است 

ضایعات روغنی نرمه زیر 2 میلی‌متر و روغنی ضخیم امروز در انبار عظیمی با کمی افزایش به قیمت 17 هزار تومان خریداری خواهد شد.  

قیمت خرید ضایعات آهن با درجه سوپر ويژه نیز 16 هزار و 700 تومان اعلام شد و گالوانیزه نیز با نرخ 16 هزار و 200 تومان خریداری می‌شود.  

حلب بدون چاپ 300 تومان بالاتر از آخرین قیمت اعلامی این انبار و با نرخ 16 هزار و 100 تومان خریداری خواهد شد اما حلب لاکدار درست به همین میزان کاهش یافته و با قیمت 15 هزار و 800 تومان خریداری می‌شود.  

«کلافی» با 300 تومان افزایش قیمت و با نرخ 16 هزار و 300 تومان و ورق روكشدار خودرويی هم با 300 تومان افزایش با نرخ 16 هزار و 200 تومان خریداری می‌شود.  

همچنین افزایش قیمت خرید در انواع دیگر ضایعات آهن نیز وجود دارد و هر کیلوگرم ويژه‌بار با نرخ 16 هزار و 500 تومان، سبك‌بار به قیمت 15 هزار و 600 تومان و چدن با قیمت 12 هزار تومان خریداری می‌شود.  

سفاله پوشالی و آلیاژی (قطعات دستگاه و پرس) نیز تنها ضایعات آهنی است که امروز، 21 مهرماه در انبار عظیمی با نرخ قبلی و به ترتیب به قیمت 13 هزار و 500 تومان و 14 هزار و 850 تومان خریداری می‌شود.  

به گزارش روابط عمومی شرکت آراز فولاد رونیکا که مدیریت انبار عظیمی را بر عهده دارد، پرداختی به صورت 6 روز کاری است؛ ضمن توجه به اینکه اگزوز، قطعات ماشين، چدن، فيلتر و ضايعات فاقد كيفيت به هيچ عنوان در این انبار تخلیه نمی‌شود و در صورت مشاهده در لابلای ضایعات نیز افت محسوب می‌گردد. 

انبار عظیمی که با بیش از 40 سال سابقه درخشان توسط شرکت آراز فولاد رونیکا مدیریت می‌شود، در اتوبان آزادگان غرب به شرق، بعد از علی‌آباد قاجار، ١٠٠ متر بعد از پمپ بنزين يادمان و در خیابان كاج (تالار گل سرخ) قرار دارد. 

مشتریان می‌توانند از طریق سایت این شرکت به آدرس«www.zatehran.com»، کانال تلگرام با آدرس «https://t.me/quwyg» و صفحه اینستاگرامی به آدرس «instagram.com/Azimi_Warehouse» به صورت روزانه به قیمت خرید ضایعات آهن دسترسی داشته باشند.

دیدگاه ها
×