چت

فروش ویژه کک متالورژی در شرکت تامین آلیاژ کاراصنعت

کک شرکت «تامین آلیاژ کاراصنعت» از طبس بارگیری می‌شود و کیفیتی مثال‌زدنی و مطابق با استانداردها و آزمایش‌های شیمیایی دارد.

فروش ویژه کک متالورژی در شرکت تامین آلیاژ کاراصنعت

 کک متالورژی ماده‌ای با کربن بسیار بالا و ناخالصی اندک است که در صنایع آهن و فولاد به کار می‌رود و شرکت «تامین آلیاژ کاراصنعت» اخیرا نسبت به فروش ویژه آن با قیمت پایین‌تر از بازار اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت «آراز فولاد رونیکا»، کک‌های موجود در این شرکت بازرگانی با عیارهای مختلفی چون ۶۵-۶۰، 75-65، ۸۰-۷۵ و ۸۵-۸۰ درصد و دانه‌بندی متعدد عرضه می‌شود. 

دانه‌بندی‌های کک در «کاراصنعت» به صورت فله یا در بسته‌بندی‌های درخواستی عرضه می‌شود و از جمله دانه‌بندی‌های ریز این شرکت می‌توان به 1-0، 3-0 و 5- 0 اشاره کرد که دارای آنالیز مشخص برای استفاده در واحدهای ریخته‌گری و فولادسازی است.

این دسته از کک متالورژی که دانه‌بندی ریزتر دارد، در فرآیندهایی نیازمند واکنش سریع‌تر یا کنترل بهتر دما استفاده می‌شود و به دلیل سطح تماس بیشتر با هوا، سریع‌تر می‌سوزد. 

انتخاب دانه‌بندی مناسب کک متالورژی بر اساس نوع کوره و فرآیند تولید می‌تواند باعث بهبود راندمان فرآیند تولید شود و کک‌هایی با دانه‌بندی نامناسب هم انسداد کوره یا عدم کنترل درست دمای ذوب و در نهایت کاهش کیفیت محصول نهایی را در پی دارد و بر همین اساس شرکت «تامین آلیاژ کاراصنعت» نسبت به تامین تمام دانه‌بندی‌ها اقدام کرده است.  

دانه‌بندی 3-1، دانبه‌بندی 5-1 و دانبه‌بندی 10-1 کک متالورژی نیز بخش دیگری از سبد محصولات شرکت «تامین آلیاژ کاراصنعت» را تشکیل می‌دهد و از دیگر دانه‌بندی‌ها هم می‌توان به دانه‌بندی 8-3 ، دانه بندی 15-5، دانه‌بندی 20-10، دانه‌بندی 30-10، دانه‌بندی 30-20 و دانه‌بندی 30+ اشاره کرد. 

کک شرکت «تامین آلیاژ کاراصنعت» از طبس بارگیری می‌شود و کیفیتی مثال‌زدنی و مطابق با استانداردها و آزمایش‌های شیمیایی دارد تا بهره‌وری را برای شرکت‌های ریخته‌گری و فولادسازی به ارمغان بیاورد. 

کک در این شرکت با قیمتی پایین‌تر از بازار عرضه می‌شود و بر همین اساس امکان فروش آن به دیگر شرکت‌های بازرگانی نیز فراهم است؛ ضمن توجه به اینکه مشتریان برای خرید می‌توانند با شماره تلفن‌های «02147004352» و «09122159377» تماس بگیرند.

گفتنی است «تامین آلیاژ کاراصنعت» از زیربخش‌های شرکت «آراز فولاد رونیکا» به شمار می‌رود و با نام تجاری انبار عظیمی، بزرگترین مرکز ضایعات روغنی و قدیمی‌ترین انبار خرید، فرآوری و عرضه ضایعات آهن کشور محسوب می‌شود.

دیدگاه ها
×