چت

خرید ضایعات روغنی با بالاترین قیمت در انبار عظیمی

انبار ضایعات آهن عظیمی در اتوبان آزادگان غرب به شرق، بعد از علی‌آباد قاجار، ١٠٠ متر بعد از پمپ بنزين يادمان و در خیابان كاج یا تالار گل سرخ قرار دارد. 

خرید ضایعات روغنی با بالاترین قیمت در انبار عظیمی

انبار ضایعات آهن عظیمی به عنوان اصلی‌ترین مرکز جمع‌آوری و عرضه ضایعات روغنی کشور، امروز مصادف با 24 مهرماه بار دیگر قیمت خرید این ضایعات را 250 تومان افزایش داد و بالاترین قیمت خرید ضایعات روغنی کشور را به خوش اختصاص داد.  

به گزارش روابط عمومی شرکت «آراز فولاد رونیکا» ضایعات روغنی نرمه زیر 2 میلی‌متر و روغنی ضخیم امروز، سه‌شنبه در انبار عظیمی با قیمت 17 هزار  و 250 تومان خریداری می‌شود.  

«عباس عظیمی» که مدیریت این انبار را بر عهده دارد، وجود صف خرید برای ضایعات روغنی را از دلایل خرید این نوع از ضایعات با بالاترین قیمت در انبار عظیمی می‌داند و می‌گوید: ضایعات روغنی به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص، ضایعات مرغوبی برای فولادسازی شناخته می‌شود.  

وی اضافه کرد: انبار عظیمی با بیش از 40 سال سابقه از همان ابتدای فعالیت نسبت به خرید و فروش ضایعات آهن باکیفیت اقدام کرده و ضایعات روغنی به عنوان مرغوب‌ترین ضایعات آهن سهم مهمی در داد و ستد این انبار داشته است.  

«عظیمی» به برخی از دلایل تمرکز انبار عظیمی روز ضایعات روغنی هم اشاره، و بیان کرد: این ضایعات از درصد کربن پایین برخوردار است و همین ویژگی‌ در فرآیند ذوب و تولید شمش فولادی اهمیت دارد.  

وی افزود: ضایعات روغنی به ندرت دارای آلودگی‌ و ناخالصی‌ غیرفلزی است و این موضوع نیز باعث می‌شود تا استفاده از آنها در فرآیند فولادسازی مطلوب‌تر باشد. 

مدیرعامل شرکت آراز فولاد رونیکا تصریح کرد: ذوب کردن ضایعات روغنی در کوره‌های ذوب به دلیل خلوص و کیفیت بالا راحت‌تر و سریع‌تر از دیگر ضایعات آهنی است و این شرکت نیز با حساسیت بالا نسبت به پرس و در واقع بسته‌بندی این نوع از ضایعات هم اقدام می‌کند. 

خرید ضایعات روغنی با بالاترین قیمت در انبار عظیمی

قیمت خرید دیگر ضایعات هم در انبار عظیمی پایین نیست 

«عظیمی» قیمت خرید انواع دیگر ضایعات را هم اعلام، و بیان کرد: قیمت خرید ضایعات آهن با درجه سوپر ويژه نیز 16 هزار و 900 تومان اعلام شد و گالوانیزه با نرخ 16 هزار و 400 تومان خریداری می‌شود. 

وی ادامه داد: حلب بدون چاپ با نرخ 16 هزار و 300 تومان، حلب لاکدار با قیمت 16 هزار تومان، سنگین‌بار درب و پنجره با قیمت 16 هزار و 200 تومان و کلافی با نرخ 16 هزار و 500 تومان خریداری می‌شود.  

مدیر انبار عظیمی قیمت خرید ورق روکشدار خودرویی را 16 هزار و 400 تومان، ویژه‌بار را 16 هزار و 700 تومان، سنگین‌بار برشی را 15 هزار و 700 تومان و سنگین یک و 2 زیر 50 سانتی‌متر را نیز 16 هزار و 200 تومان اعلام کرد.  

به گفته وی سبک‌بار با نرخ 15 هزار و 600 تومان، چدن با قیمت 12 هزار تومان، سفاله پوشالی با نرخ 13 هزار و 500 تومان و ضایعات آلیاژی شامل قطعات دستگاه و پرس با قیمت 15 هزار تومان خریداری می‌شود.  

وی این را هم بیان کرد: اگزوز، قطعات ماشين، چدن، فيلتر و ضايعات فاقد كيفيت به هيچ عنوان در انبار ضایعات آهن تخلیه نمی‌شود تا شعار «ما کیفیت را ضایع نمی‌کنیم» به معنای واقعی کلمه در این انبار تجلی یابد. 

انبار ضایعات آهن عظیمی در اتوبان آزادگان غرب به شرق، بعد از علی‌آباد قاجار، ١٠٠ متر بعد از پمپ بنزين يادمان و در خیابان كاج یا تالار گل سرخ قرار دارد. 

مشتریان می‌توانند از طریق سایت این شرکت به آدرس «www.zatehran.com»، کانال تلگرام با آدرس «https://t.me/quwyg» و صفحه اینستاگرامی به آدرس «instagram.com/Azimi_Warehouse» به صورت روزانه به قیمت خرید ضایعات آهن دسترسی داشته باشند.

دیدگاه ها
×