چت

چگونه از فرصت کرونا برای رونق کسب و کار خودمان استفاده کنیم؟

<p>کرونا کسب وکارها را به فکر انداخت که برای زنده ماندن باید تغییرات اصولی در روند کسب و کارشان ایجاد کنند و فقط به فضاهای سنتی و فیزیکی محدود نباشند.</p>

چگونه از فرصت کرونا برای رونق کسب و کار خودمان استفاده کنیم؟

این روزا کرونا شرایط رو برای بسیاری از کسب و کارها تغییر داده است؛ بعضی کسب و کارها کلا کارشون رو به حالت تعلیق درآوردند، خیلی ها دارند به صورت دورکار و اینترنتی کار می کنند. برخی هم که جزو کسب و کارهای کم خطر هستند دارن کارشون رو یواش یواش از سر میگیرند. کرونا، این مهمون ناخونده با خودش یک رکود شدید هم آورده و باعث شده بسیاری از کسب و کارها فروششون افت زیادی داشته باشد.

از اونجایی که توی هر کسب و کار باید بدترین شرایط ممکن رو در نظر گرفت و برای اون آماده شد. اگه در نظر بگیریم کرونا، حالا حالاها ماندگار بشه و کسب و کارهامون رو تعطیل کنه. ما باید چیکار کنیم؟

کرونا

یکی از راهکارهای کاربردی، فعالیت مناسب در بسترهای آنلاین است. اما چرا اینو میگیم؟ الان که مشتری هامون کمتر در محیط های بیرون از خانه حاضر می شوند، خیلی بیشتر از قبل در فضاهای آنلاین حضور پیدا می کنند. مثلا اگر قبلا روزی سه ساعت از محیط اینترنت استفاده می‌کردند، قطعا الان چندین ساعت بیشتر از این بسترها استفاده می کنند. از طرف دیگر حالا دیگر مشتریان کمتر در معرض تبلیغات محیطی قرار می گیرند و همین، باعث می شود که تبلیغات در محل خرید در فضاهای آنلاین نیز بیشتر از همیشه بازدهی داشته باشد. حالا در این صورت شما با حضور در فضاهای آنلاین و همچنین استفاده از این نوع تبلیغات می توانید مستقیم با مشتریانتون در ارتباط باشید و برند و محصولتون رو بهشون معرفی کنید. اینطوری شما نه تنها از کرونا شکست نخوردید، بلکه با تقویت نقاط قوت کسب و کارتان، بحران بیرونی کرونا را به یک فرصت تبدیل کرده اید.

سایت، تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی همیشه یک راه مستقیم و موثر برای ارتباط با مشتریانتون هست که کرونا باعث شده بیشتر از همیشه مورد استفاده قرار بگیرند.

تهیه شده توسط تیم تولید محتوا فولاد 24

دیدگاه ها
×