چت

امکان واریز وجه بدون محدودیت و آسان در سامانه‌های معاملاتی بورس

کاربران سامانه‌های معاملاتی بورس اوراق بهادار از این پس می‌توانند قدرت خرید خود در حساب کاربری‌شان را با هر مبلغی که مدنظر دارند، بدون محدودیت در درگاه‌های آنلاین بانکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک افزایش دهند.

امکان واریز وجه بدون محدودیت و آسان در سامانه‌های معاملاتی بورس

پیش از این، کاربران می‌توانستند روزانه حداکثر تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به قدرت خرید حساب کاربری خود اضافه کنند اما طبق دستورالعمل‌های جدید بانک مرکزی و سازمان بورس، سقف ۱۰۰ میلیون تومانی افزایش قدرت خرید برداشته شده است تا سرمایه‌گذاران بتوانند عملیات واریز وجه را با مبالغ بالا به‌صورت آسان و بدون محدودیت در سامانه‌های معاملاتی انجام دهند و نسبت به خرید در بازار سرمایه اقدام کنند.

در عین حال باید توجه داشت که از این پس طبق سیاست‌گذاری‌های جدید، هرگونه واریز وجه به سامانه‌ها و ابزارهای معاملاتی بازار سرمایه صرفاً با کارت‌های بانکی متعلق به شخص صاحب حساب کاربری امکان‌پذیر است. بنابراین کاربران سامانه‌های معاملاتی کارگزاری مفید نیز در صورتی قادر خواهند بود قدرت خرید حساب خود را افزایش دهند که از حساب بانکی متعلق به خود واریز وجه را انجام دهند.

در حال حاضر ۵ درگاه پرداخت در سامانه معاملاتی ایزی‌تریدر اربیس فعال است که امکان واریز وجه بالای ۱۰۰ میلیون تومان از طریق همه این درگاه‌ها طبق ضوابط تعیین‌شده از سوی بانک مرکزی و سازمان بورس امکان‌پذیر است.

در سامانه معاملاتی مفید آنلاین نیز از ۴ درگاه پرداخت، این امکان برای ۳ درگاه آن فراهم شده است و تنها در صورتی که درگاه پرداخت پاسارگاد را انتخاب کنید، همچنان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان امکان واریز خواهید داشت.

علاوه بر درگاه‌های پرداخت، بانک مبدأ در سمت پرداخت‌کننده نیز می‌بایست این امکان را فراهم کرده باشد. در حال حاضر ۷ بانک ملت، سامان، پاسارگاد، رسالت، خاورمیانه، سپه و مسکن این امکان را برای حساب‌های خود مهیا ساخته‌اند. سایر بانک‌ها نیز در حال فراهم‌کردن این شرایط هستند.

در صورت وجود هرگونه ابهام در خصوص قوانین جدید واریز وجه به حساب کارگزاری مطابق دستورالعمل جدید بانک مرکزی و سازمان بورس، می‌توانید با شماره ۸۷۰۰ ۰۲۱ در ارتباط باشید./ کارگزاری مفید 

دیدگاه ها
×