چت

لیست کارخانه های تولید میلگرد تهران

میلگرد محصول فولادی پرکاربردی است که در ساختمان سازی استفاده های زیادی از آن می‌شود. علاوه بر هزینه های تولید میلگرد و نیز قیمت روز آن، موقعیت جغرافیایی تاثیر مستقیمی بر قیمت می‌گذارد. در این مقاله لیست تعدادی از کارخانه های تولید میلگرد در تهران را برای شما ذکر کرده ایم.

لیست کارخانه های تولید میلگرد تهران

تهران شهر پرجمعیتی است که همسایه و نزدیک استانهای مازندران ،قم ،مرکزی ،البرز و سمنان می‌باشد. بازار فولاد در این شهر بسیار داغ و پر طرفدار است و به همین دلیل تقاضای محصولات فولادی در این شهر نیز روز به روز افزایش می‌یابد. در این مقاله قصد داریم لیست کارخانه های تولید میلگرد در تهران را به شما ارائه دهیم.


✅ لیست کارخانه های تولید میلگرد تهران

✅ موقعیت جغرافیایی کارخانه های تولید میلگرد

✅ نتیجه گیری

 

قیمت روز میلگرد

لیست کارخانه های تولید میلگرد تهران


میلگرد مقطع فولادی استوانه ای و توپر است که بسیار پرکاربرد می‌باشد و به دلیل مقاومت کششی و تنشی بالایی که دارد در سازه های ساختمانی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. میلگردها دارای انواع مختلفی می‌باشند از جمله میلگرد ساده و آجدار که دارای قیمت متفاوت نیز هستند. بهترین انتخاب برای خرید میلگرد می‌تواند نزدیکترین کارخانه به محل ساخت و ساز و انجام پروژه های عمرانی باشد.

همانگونه که میدانید علاوه بر قیمت روز میلگرد هزینه های حمل و نقل نیز بر قیمت آن اثر می‌گذارد بنابراین طبیعی است که مصرف کنندگان این محصولات از مکان نزدیک تری اقدام به خرید کنند تا هزینه های حمل و نقل ناشی از آن کمتر شود. کارخانه هایی در تهران وجود دارند که تولید کننده میلگرد می‌باشند مانند: کارخانه ذوب آهن اصفهان، کارخانه فولاد هیربد زرندیه، کارخانه کویر کاشان، فولاد مبارکه ، آریان فولاد، راد همدان و... شما عزیزان می‌توانید جهت مشاهده لیست تامین کنندگان میلگرد و مقاطع فولادی به وب سایت فولاد 24 مراجعه نمایید.

صرفا جهت اطلاع از: میلگرد ارزان را از کدام کارخانه ها بخریم؟! کلیک کنید

موقعیت جغرافیایی کارخانه های تولید میلگرد


با درنظر گرفتن بزرگ شدن حاشیه کلان شهر تهران، میزان ساخت و ساز و پروژه های عمرانی این شهر افزایش پیدا می‌کند و منجر به نیاز روزافزون این شهر به مقاطع فولادی می‌شود. در نقشه زیر کارخانه های تولید میلگرد در شمال، جنوب، غرب و شرق استان تهران مشخص شده است. علاوه بر این مجتمع فولاد شمس سپهر ایرانیان در شهرک صنعتی شمس آباد و کارخانه آریان فولاد در منطقه بوئین زهرا از دیگر کارخانه های تولید میلگرد در تهران هستند. جهت مشاهده لیست تمامی کارخانه های تولید کننده میلگرد می‌توانید به وب سایت فولاد 24 مراجعه نمایید.

موقعیت جغرافیایی منطقه فروش میلگرد

نتیجه گیری

 

در این مقاله تلاش ما بر این بود که شما را با لیست کارخانه های تولید میلگرد تهران بیشتر آشنا کنیم. فولاد 24 بزرگترین بازار اینترنتی آهن و فولاد است و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت فولاد 24 لیست تمامی تامین کنندگان و قیمت محصولات فولادی را به صورت آپدیت شده مشاهده نمایید. نیروهای پشتیبان فولاد 24 شبانه روز در تلاش هستند تا شما را از آخرین رویداد های بازار آهن و فولاد و قیمت محصولات فولادی روزانه با  خبر سازند.
 

دیدگاه ها
×