چت

فولاد 24 توانسته نگاه خوبی به آینده دیجیتال بازار آهن وفولاد در کشور داشته باشد

رئیس کمیسیون اصل 44 و رونق تولید مجلس شورای اسلامی :فولاد 24 توانسته نگاه خوبی به آینده دیجیتال بازار آهن و فولاد در کشور داشته باشد.

فولاد 24 توانسته نگاه خوبی به آینده دیجیتال بازار آهن وفولاد در کشور داشته باشد

حمید رضا فولادگر در دیدار اعضا و کارکنان فولاد 24 در اصفهان افزود : تعامل و نزدیکی بهتر وبیشتر فروشنده وخریدار، شفافیت، دسترسی آسان از اقدامات خوبی است که با توجه به پیشرفت بازارهای دیجیتالی در کشور، فولاد 24 بصورت دقیق به آن پرداخته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: حضور تیم فولاد 24 در عرصه های نمایشگاهی وهمایش ها و همچنین نشست های تخصصی در عرصه آهن و فولاد در کشور می تواند در سطح آگاه سازی مشتریان نقش بسزایی را ایفا نماید.
وی ادامه داد: بدون شک راه اندازی چنین بازارهای دیجیتال در کشور شاید در ابتدا راه با مشکلاتی در پذیرش در سطح جامعه یا زیر ساخت های آن همراه باشد ولی می تواند در ادامه و با توجه به فضای جامعه راه خوبی را طی و در آینده گام های مهمی در عرصه صنعت آهن و فولاد کشور بردارد.

فولاد24

رئیس کمیسیون اصل 44 و رونق تولید مجلس شورای اسلامی در پایان به حمایت از بخش خصوصی پرداخت وعنوان کرد: با توجه به حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری در ایجاد چنین فضاهایی که شفافیت و تعامل را در بازار فروش محصولات داخلی به همراه دارد قطعاً مجلس شورای اسلامی از چنین اقدماتی حمایت می نماید.

فولاد24

دیدگاه ها
×