چت

سنگینی کفه عرضه نسبت به تقاضا در معاملات امروز

در انتهای معاملات امروز محصولات زنجیره فولاد در بورس کالا با حذف ۱۷/۲ درصد از این محصولات، ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن از آن که تقاضای موجود نیز ۷۵۰ تن پایین‌تر و به مقدار ۱۰ هزار و ۷۵۰ تن بود، معامله شد.

سنگینی کفه عرضه نسبت به تقاضا در معاملات امروز

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تن محصول فولادی شامل ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه شود که در انتهای معاملات با حذف ۱۷/۲ درصد از این محصولات ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن آن که تقاضای آن ۷۵۰ تن پایین‌تر و به مقدار ۱۰ هزار و ۷۵۰ تن بود، معامله شد.

برای دو هزار ورق قلع اندود عرضه شده در بازار امروز تقاضای پایین ۵۵۰ تنی وجود داشت که برمبنای نرخ پایه ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی به طور کامل معامله شد. این محصول تغییر حجم و قیمت نسبت به هفته قبل نداشت.

همچنین دو هزار تن ورق رنگی با نرخ پایه ۴۷ هزار و ۷۷۰ تومان که نرخ پایه آن نسبت به هفته قبل کاهش ۳ هزار و ۲۰۰ تومانی داشت علی‌رغم وجود تقاضای پایین به مقدار ۵۰ تن، به طور کامل فروش رفت.

در این میان ورق گالوانیزه G با حذف ۱۹/۱ درصد محصولات عرضه شده امروز به مقدار ۷ هزار و ۵۰۰ تن و با نرخ پایه ۴۴ هزار و ۹۵ تومان که ۱/۸ درصد افزایش نسبت به نرخ پایه داشت، معامله شد. برای این محصول ۱۰ هزار و ۱۵۰ تن نیز تقاضا در بازار وجود داشت.

در این میان ورق گالوانیزه شده عرضه شده توسط ورق خودرو چهار محال و بختیاری ۱۱/۵ درصد افزایش نسبت به نرخ پایه داشته و به قیمت ۴۶ هزار و ۷۱۲ تومان معامله شد./ آهن نیوز

دیدگاه ها
×