چت

چگونه می توان در فولاد24 درخواست خرید خود را پیامک کرد؟

<p>شاید شما به عنوان یک خریدار برایتان این سوال پیش آمده باشد که فولاد24 چگونه می تواند درخواست خرید شما را پیامک نماید؟ با ما همراه باشید با ادامه این مطلب...</p>

چگونه می توان در فولاد24 درخواست خرید خود را پیامک کرد؟

درخواست خرید چیست؟

درخواست خرید فرآیندی است که طی آن شخص محصول موردنیازش را جهت خرید اعلام می کند، به عبارتی درخواست خرید می دهد.

چگونه می توان درخواست خرید تعریف کرد؟

اگر شما نیاز به محصولی دارید و به دنبال تأمین کننده خاصی هستید کافیست به صورت رایگان در سایت فولاد24 ثبت نام کنید و از قسمت پروفایل من، گزینه درخواست خرید (در قسمت معرفی خدمات فولاد24 به این موضوع به طور کامل پرداخته ایم)  را انتخاب نمایید، سپس گزینه ایجاد درخواست خرید را کلیک کنید. بعد از باز شدن کادر مربوطه مشخصات کلی محصول را که شامل نوع محصول، تناژ موردنیاز، زمان لازم جهت تأمین محصول می باشد وارد نمایید و در انتها دکمه ذخیره را کلیک نمایید تا درخواست خرید شما ثبت و در سایت منتشر شود. د این حالت شما یک درخواست خرید در سایت فولاد24 تعریف کرده اید و به زودی و بدون تماس های زیادی تأمین کننده خود را خواهید یافت.

چگونه می توان درخواست خرید خود را پیامک کرد؟

کافیست شما بصورت روزانه وارد سایت فولاد24 شوید و درخواست خرید مورد نیاز خود را در سایت اعلام نمایید در این صورت فولاد24 بعد از ثبت شدن درخواست خرید شما در سایت جهت اطلاع رسانی، پیامکی مبنی بر مشخصات محصول وشماره تماس خریدار برای تامین کنندگان ثبت نام شده داخل سایت ارسال می نماید.
پیامک درخواست خرید

آیا محصولات مورد نیاز در پیامک های ارسالی درخواست های خرید مربوط به خرید خود سایت فولاد24 می باشد؟

خیر، پیامکهای درخواست های خرید مربوط به نیاز کاربران داخل سایت می باشد که درخواست محصول مورد تقاضای خود را در سایت ثبت نموده اند و فولاد24 فقط درخواست کاربران را برای تأمین کنندگان اطلاع رسانی می نماید.

من یک فروشنده هستم چگونه می توان به درخواست خریدها پاسخ دهم؟

اگر شما پیامکی از سوی فولاد24 مبنی بر خریدارم دریافت کردید بعنوان مثال خریدار میلگرد 12 هستم، این پیامک حاوی لینک درخواست خرید است، که با کلیک بر روی آن درخواست خرید خریدار و مشخصات کامل محصول می باشد همچنین شماره تلفن همراه خریدار در پیامک می باشد که شما می توانید از طریق تلفن ثبت شده در پیامک با خریدار ارتباط برقرار نمایید.
درخواست خرید فولاد24

من به عنوان خریدار چگونه قیمت های پیشنهادی برای درخواست خریدم را بررسی کنم؟

برای این کار شما در هر لحظه می توانید با طی مراحل زیر قیمت های پیشنهادی را بررسی کنید:

  • با کلیک بر لینک «فولاد من» در بالای صفحه به صفحه فولاد من بروید.
  • با انتخاب «درخواست های خرید من»، به این صفحه وارد شوید.
  • در سربرگ «درخواست های خرید » می توانید مشخصات درخواست خرید های خود را مشاهده کنید و با کلیک بر دکمه «جزئیات» مربوط به هر یک از آنها، به صفحه جزئیات آن آگهی خرید هدایت شوید.
  • در صفحه جزئیات آگهی خرید می توانید با کلیک بر دکمه «قیمت گذاران» لیستی از کاربرانی ببینید که به درخواست خرید شما پاسخ داده اند.
  • در صفحه «قیمت گذاران» جدولی مشاهده خواهید کرد که نام پیشنهاد دهنده و تاریخ و ساعت پیشنهاد را نمایش می دهد. با زدن بر دکمه «مشاهده قیمت» می توانید جدول ریز قیمت های پیشنهادی این کاربر برای محصولات اگهی را مشاهده کنید و با بررسی آنها، فروشنده مطلوب خود را انتخاب نمایید.
فولاد ۲۴ برای من به عنوان خریدار چه راهکارهایی دارد؟ فولاد 24 به این سوال هم نیز پاسخ داده است جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به قسمت راهنمای کاربران، سوالات متداول مراجعه فرمایید.

گروه تأمین محتوای فولاد24

دیدگاه ها
×