چت

نحوه دریافت کد سجام

<p>بازار سرمایه از زمان شروع به کار تا امروز با تغییرات زیادی همراه بوده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات این بازار دریافت کد سجام است که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.</p>

نحوه دریافت کد سجام

نحوه دریافت کد سجام به چه صورت است؟ همان طور که می دانیم این روزها رقابت در بازار سرمایه بسیار افزایش یافته و کسانی که در بورس نیستند در تکاپو پیوستن به این بازار هستند و رقابت بین کارگزاری‌ها در گسترش ظرفیت سامانه جهت پذیرش مشتریان جدید افزایش یافته است. یکی از موضوعاتی که تا چندی پیش کماکان رویه‌های سنتی خود را حفظ کرده بود شیوه‌های پرداخت سود توسط شرکت‌های سهامی و رویه‌های ثبت‌نام در نهادهای مالی مختلف همچون کارگزاری‌ها، صندوق های سرمایه‌گذاری و غیره بود. سامانه بورسی سجام برای برطرف کردن همین مشکل ایجاد شد. با فولاد24 همراه باشید تا دراین باره بیشتر بدانید.

  • نحوه دریافت کد سجام
  • سامانه بورسی سجام
  • نحوه ثبت نام در سامانه جهت دریافت کد

سامانه بورسی سجام:

می‌دانید که ثبت نام در سامانه سجام اولین گام برای ورود به دنیای معامله گری و بازار بورس است. برای ثبت‌ نام و احراز هویت در سجام چند روش مانند مراجعه حضوری به کارگزاری‌ها، ثبت نام از طریق سایت sejam.ir و استفاده از اپلیکیشن های مورد تایید این سامانه مانند اپ سیگنال پیش‌بینی شده است. نتیجه این ثبت نام یک کد پیگیری 10 رقمی به عنوان “کد پیگیری سجام” است که از طریق پیامک برای کاربر ارسال می‌شود. برای احراز هویت سجام، چه به صورت حضوری و چه احراز هویت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن های طرف قرارداد سامانه مانند اپ سیگنال داشتن این کد الزامی می باشد.

نحوه ثبت نام در سامانه جهت دریافت کد سجام :

ابتدا وارد سامانه سجام به آدرس sejam.ir شوید. در سمت راست سایت، وارد قسمت ثبت نام در سامانه سجام شوید. در این بخش باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا یک کد برای شما ارسال شود. بعد از وارد کردن کد، دکمه تایید را بزنید. در ادامه روند ثبت نام را دنبال کنید. اما افرادی که ثبت نام خود را در گذشته انجام داده اند و کد پیگیری سجام خود را گم کرده اند یا افرادی که به هر دلیلی دیگری این کد را از دست داده اند برای احراز هویت چطور می‌توانند بازیابی کد پیگیری سجام را انجام بدهند؟در ادامه روند بازیابی این کد به صورت تصویری برای شما نشان داده خواهد شد.

مراحل بازیابی کد پیگیری سجام به چه صورت است:

در اولین مرحله وارد سایت sejam.ir شوید و روی گزینه ثبت نام در سامانه سجام کلیک کنید.

کد سجام

در گام بعدی چند گزینه در اختیار شما قرار می‌گیرد. روی گزینه بازیابی کد پیگیری کلیک کنید.
نحوه دریافت کد سجام

در این مرحله سیستم از شما شماره تلفنی که در مرحله ثبت نام وارد کرده اید را می‌خواهد. بعد از ثبت این شماره تلفن گزینه دریافت کد تایید را انتخاب کنید.
دریافت کد سجام

پس از ثبت شماره تلفن یک کد تایید 5 رقمی برای شما ارسال می‌شود. این کد را در کادر مربوطه در صفحه بعد وارد کنید. بعد از وارد کردن کد ملی / شناسه ملی متقاضی گزینه تایید را انتخاب کنید.
کد سجام

در صورت تایید اطلاعات وارد شده صفحه زیر برای شما نمایش داده می‌شود که حاوی کلیه اطلاعات ثبت شده توسط شما است و کد سجام در بالاترین قسمت آن قابل مشاهده است.

منبع:گروه تأمین محتوای فولاد24

دیدگاه ها
×