چت

میلگرد شرکت فولاد راد همدان

کارخانه میلگرد راد همدان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد در کشور می باشد که قادر به تولید انواع میلگرد ها در اندازه های 8 تا 32 و با کیفیت A1 , A2 , A3 , A4 می باشد با ما همراه باشید با ادامه این مطلب.

میلگرد شرکت فولاد راد همدان

میلگرد شرکت فولاد راد همدان چگونه کیفیتی دارد؟ تا چه میزان با میلگرد این کارخانه آشنایی دارید و آیا از کیفیت محصولات این کارخانه رضایت داریِد؟ با ما همراه باشید با ادامه این مطلب...

قیمت روز میلگرد

شرکت فولاد راد همدان در سال 1390 با هدف تامین میلگرد شهر همدان در زمینی به مساحت 50000 متر مربع با کل امکانات زیربنایی آغاز کرده و در سال 1396 به بهره برداری رسانده است و هم اکنون ظرفیت این مجتمع 500 هزار تن تولید انواع میلگرد آجدار در سال می‎باشد. در این مجتمع تولیدی 300 نفر نیرو به طور مستقیم در دو شیفت کاری مشغول به کار بوده و 2000 نفر نیز به صورت غیر مستقیم برای این کارخانه فعالیت می‌کنند.

در این مجتمع تولید مقاطع فولادی در دو شیفت کاری با اشتغال 300 نفر بصورت مستقیم و 2000 نفر بصورت غیر مستقیم انجام می‎شود. تولیدی این شرکت میلگرد آهنی از سایز 8 تا 32 با کیفیت A3 و A4 می‎باشد که با توجه به نیاز بازار تولید می‎شود.تولید این میلگرد مطابق با استانداردهای ملی ایران و یک استاندارد اروپایی از بریتانیا انجام می‌گردد از این رو کیفیت محصولات تولید شده در سطح بین المللی تایید می‌گردد.
میلگرد فولاد راد همدان

ماشین آلات این شرکت از کشورهای صاحب صنعت آلمان و ایتالیا بوده و امکان تولید محصول فولادی با استاندارد جهانی DIN و مطابق با استاندارد ملی ایران (SNSO 3132) و استاندارد اروپا (BS4449) بوده که هیچ شرکت داخلی قادر به تولید با این کیفیت نمی‎باشد. برند این شرکت RAD بر روی هر شاخه میلگرد هک شده و این شرکت برگه آزمایش هر میلگرد را با آنالیز مربوطه ارسال می‎کند.

جهت مشاهده لیست ‌تامین کنندگان ‌این صنعت می توانید به وب سایت فولاد 24 مراجعه فرمایید.

منبع: گروه تأمین محتوای فولاد 24

دیدگاه ها
×