چت

معرفی شرکت مهندسی سازه های فولادی ایستا

شرکت مهندسی سازه های فولادی ایستا در سال 1375 با شماره 123119 کار خود را در شهر صنعتی پرند در زمینه طراحی و ساخت سازه های فلزی از قبیل اسکلت پیچ مهره ای، جوشی و سازه های صنعتی و انواع جرثقیل های سقفی آغاز نمود.

معرفی شرکت مهندسی سازه های فولادی ایستا

قیمت روز انواع مقاطع فولادی

این شرکت از همان ابتدا به پشتوانه تجربه‌ی کاری مدیران و پرسنل خود پروژه های بسیاری را در سراسر کشور با کیفیت مناسب و استانداردهای لازم ساخته و تحویل داده است.
این مجموعه در تلاش است که با ماشین آلات و سیستم مهندسی به روز در ساخت و تولید سازه‌های فلزی خدماتی نوین به کارفرمایان خود ارائه داده و مشتری مداری و کیفیت بالا را سرلوحه کارهای خود قرار داده است.
شرکت مهندسی سازه های فولادی ایستا همچنین در سال 1392 موفق به گرفتن گواهی استاندارد ISO 3834 در زمینه ساخت سازه های فولادی شده است.
در نهایت بنگاه آهن آلات پرند در سال 1395 با زمینه فعالیت برشکاری و فرمینگ انواع ورقهای فولادی تاسیس شد. امید است که در سالهای آتی با تکمیل زنجیره‌های ساخت و ساز نقش به سزایی در صنعت و رشد و شکوفایی آن داشته باشد.

شرکت مهندسی ایستا
 

زمینه فعالیت ایستا:

  • طراحی و اجرای انواع پروژه های ساختمانی و صنعتی و انبوه سازی
  • فروش انواع آهن 

بخشی از شرکت مهندسی ایستا

چرا ایستا؟


کادر فروش و بازرگانی ایستا تمام تلاش خود را میکنند تا شما یک خرید بی دغدغه و ایمن را تجربه کنید. قیمت کم و کیفیت بالا و سرعت در ارائه خدمات و رضایت مشتری 4 اصل مهم برای کادر ایستا می‌باشد.

بخش بازرگانی ایستا در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

 

  • خرید و فروش انواع ورق، تیرآهن، لوله و اتصالات
  • فرمینگ انواع ورق های رنگی و گالوانیزه
  • تولید z  و پروفیل
  • اسپرینگ ضخامت های مختلف ورق

داخل شرکت مهندسی ایستا

چه اقلامی در ایستا خرید و فروش می‌شود؟

 

  1. انواع تیرآهن
  2. انواع ورق سیاه: ورق اکسین، مبارکه، کاویان، گیلان، اصفهان، فابریک مبارکه
  3. انواع ورق گالوانیزه، رنگی و روغنی
  4. انواع میلگرد و ...

شرکت مهندسی ایستا

شرکت ایستا در زمینه خرید و فروش آهن آلات تمامی اقلام را با نازل ترین قیمت به فروش می‌رساند و انواع ورق اکسین، ورق فولاد مبارکه، ورق گیلان و انواع تیرآهن را بدون واسطه و مستقیما از کارخانه تهیه می‌کند. امید است با بهره گیری از تمام توان خود رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنیم.

منبع تامین محتوا فولاد24

بیشتر بخوانیم: سازه های فولادی

دیدگاه ها
×