چت

لیست کارخانه های تولید ورق گالوانیزه

کیفیت و برند معتبر یکی از شاخصه های اصلی در تعیین قیمت ورق گالوانیزه و یا هر مقطع فولادی دیگر است بنابراین با در نظر داشتن این موضوع و انتخاب کارخانه مورد نظر می توانید کیفیتی بالا با قیمتی مناسب را انتخاب کنید

لیست کارخانه های تولید ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه یکی از پرکاربرد ترین ورق های فولادی به شمار می رود که به دو صورت ورق گالوانیزه و گالوانیزه رنگی تولید می گردد. این ورق با توجه به ویژگی های خاصی که دارد در صنایع مختلف زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم لیست کارخانه های تولید ورق گالوانیزه را برای شما عزیزان نشر دهیم.

کارخانه های تولید کننده زیادی در خارج و داخل ایران به تولید ورق های گالوانیزه با کیفیت بالا می پردازند از جمله این کارخانه ها فولاد مبارکه اصفهان است که محصولات تولید شده این کارخانه دارای کیفیتی مطلوب است. 

برخی از کارخانه های تولید کننده، فقط به تولید انواع ورق های فولادی می پردازد مانند کارخانه اکسین و برخی دیگر علاوه بر تولید ورق ، به تولید مقاطع فولادی دیگری همچون: میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی و... می پردازند. به طور کلی استانداردهای جهانی و ملی زیادی برای تولید ورق های فولادی با کیفیت در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد که چهار چوب هایی برای تولید این محصولات به شمار می رود. تولیدات هر کارخانه ای ممکن است بر اساس استاندارد خاص خود باشد ولی به طور معمول کارخانه ها مطابق با استاندارد های معروف جهانی محصولات خود را تولید می کنند. 

کارخانه های تولید ورق گالوانیزه

بهترین کارخانه‌های تولید کننده ورق گالوانیزه

در ادامه لیست کارخانه های تولید ورق گالوانیزه برای شما عزیزان ارائه داده شده است. این مجتمع های فولادی جز بهترین کارخانه های تولید ورق گالوانیزه در ایران به شمار می روند که به تولید محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد می پردازد.

  • شرکت فولاد مبارکه اصفهان
  • شرکت فولاد غرب آسیا
  • شرکت فولاد امیرکبیر کاشان
  • شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • کارخانه فولاد کاویان اهواز
  • کارخانه فولاد گیلان
  • شرکت صنایع هفت الماس
  • کارخانه تاراز چهارمحال
  • شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان یکی از معروف ترین کارخانه های تولید کننده محصولات فولادی است که این محصولات در ساخت و ساز، لوله سازی، قطعه سازی، خودرو سازی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان تولید ورق گالوانیزه

شرکت های موجود در لیست کارخانه های تولید ورق گالوانیزه، سالانه بسته به روش تولیدی که دارند ممکن است تولیدات متفاوتی نیز داشته باشند اما به طور کلی روند اصولی به این صورت است که، خط تولید ورق های گالوانیزه به صورت پیوسته و به روش پوشش دهی حوضچه داغ روی می باشد که حدود 17 درصد باقی مانده به روش گالوانیزه و به صورت الکتریکی تولید می گردد به این روش سالانه میزان تولید ورق گالوانیزه به 500.000 هزار تن یعنی به طور متوسط 238.000 تن در سال می رسد. ورق های گالوانیزه ای که پوشش داده می شوند در صنایع ساختمانی، خودروسازی و هواپیماسازی استفاده می شوند. با توجه به اینکه صنعت فولاد به یک صنعت کامل و پیشرفته تبدیل شده است اما تکنولوژی و تولیدات در این صنعت فرایند رو به رشدی دارند. مصرف جهانی روی (Zn) در سال 2003 حدود 9.731 میلیون تن بوده که تقریبا نیمی از آن صرف گالوانیزه و بیشتر این مقدار جهت پروسه گالوانیزاسیون ورق به صورت پیوسته استفاده شده است. 

تولید ورق گالوانیزه

جمع بندی

این مقاله با موضوع لیست کارخانه های تولید ورق گالوانیزه برای شما عزیزان منتشر شده است. کیفیت و برند معتبر یکی از شاخصه های اصلی در تعیین قیمت ورق گالوانیزه و یا هر مقطع فولادی دیگر است بنابراین با در نظر داشتن این موضوع و انتخاب کارخانه مورد نظر می توانید کیفیتی بالا با قیمتی مناسب را انتخاب کنید. شما کاربران عزیز می توانید جهت مشاهده قیمت ورق گالوانیزه و انواع ورق های فولادی به وب سایت فولاد 24 مراجعه نمایید.

دیدگاه ها
×