چت

اعطای لوح سپاس به مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان

اعطای لوح سپاس مدیر ارشد ارتباط گستر به جناب آقای مهندس قنواتی، مدیرعامل محترم فولاد امیرکبیر کاشان برای سومین بار، در چهاردهمین همایش بین‌المللی روابط عمومی صورت گرفت.

اعطای لوح سپاس به مدیرعامل فولاد امیرکبیر کاشان

به نقل از روابط عمومی فولاد امیرکبیر کاشان، چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با حضور دبیرکل روابط عمومی ایران، عضو هیات مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای سیاست‌گذاری سمپوزیوم، معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشوری و سایر مقامات در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی، با موضوع آینده روابط عمومی و فضای مجازی برگزار شد.

در این دوره از سمپوزیوم که با محوریت روابط عمومی آینده برگزار شد، ۱۰ مقاله توسط سخنرانان برجسته داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه و انگلیس ارائه شد.

در نشست اول جنیفر هاردی (از انگلیس) با عنوان «روابط عمومی آینده در مقیاس جهانی»، سیدمحمد موسوی و هوشمند سفیدی با عنوان «روابط عمومی آینده، ویژگی‌ها و کاربردها»، احمد مهدیان با عنوان «جایگاه آینده پژوهی در توسعه روابط عمومی» و هادی خانیکی با عنوان «الزامات روابط عمومی آینده در ایران» سخنرانی کردند. در نشست دوم نیز سیدرضا عاملی با عنوان «نقش و کاربرد وب ۳ در روابط عمومی آینده»، مهدی نادری منش با عنوان «روابط عمومی آینده و فناوری BCI در تعاملات انسانی»، محمدمهدی فتوره‌چی با عنوان «کارآمدی روابط عمومی در جامعه شبکه‌ای» و جک لین پورسل با عنوان «سواد فضای مجازی در روابط عمومی آینده» مقاله‌های خود را ارائه نمودند.

به گفته هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیم بین‌المللی روابط عمومی، در این دوره دست اندرکاران روابط عمومی با دو مفهوم روابط عمومی آینده و فضای مجازی آشنا شدند و نحوه عمل روابط عمومی در وضعیت فعلی که جهان آگاهی عنصر مهم عملکرد موثر آن بوده و میدان عملکرد بسیار گسترده و تقریباً جهانی دارد، بررسی شد. همچنین عملکرد مطلوب در دنیای مجازی شده و با استفاده از فناوریهای ارتباطی مورد بحث قرار گرفت.

همزمان با این دوره سمپوزیوم نیز در قالب جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران از ۵۰ برگزیده روابط عمومی کشور تقدیر شد که لوح سپاس مدیر ارشد ارتباط گستر به جناب آقای مهندس قنواتی، مدیرعامل محترم شرکت برای سومین بار اعطا شد.

منبع:فولاد امیرکبیر کاشان

دیدگاه ها
×