چت

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان واحد صنعتی سبز استان اصفهان شد

اولین همایش استانی تقدیر از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز استان اصفهان همزمان با روز ملی هوای پاک شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ در تالار محیط‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان اداره کل حفاظت زیست استان اصفهان برگزار شد. در این مراسم از ۱۲ واحد صنعتی و خدماتی سبز استان با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان  واحد صنعتی سبز استان اصفهان شد

اولین همایش استانی تقدیر از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز استان اصفهان همزمان با روز ملی هوای پاک در تالار محیط‌بان اداره کل حفاظت زیست استان اصفهان با حضور دانیالی، مدیرکل حفاظت محیط زیست، کوشافر، نماینده سازمان‌های مردم نهاد زیست‌محیطی، ریاحی، معاون فنی حفاظت محیط زیست، خانم فرشاد، مدیرکل بهزیستی استان و خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان اصفهان برگزار شد.

از اهداف مهم این همایش، ایجاد نگرش زیست‌محیطی در بین واحدها، ایجاد رقابت جدی و سازنده در به‌کارگیری فناوری‌های سازگار با محی‌زیست، تبادل تجربیات و دستاوردهای زیست‌محیطی واحدهای صنعتی و خدماتی با یکدیگر، تشویق و قدردانی از مدیران صنایع در راستای کاهش و کنترل آلاینده‌های زیست‌محیطی و ارتقا و گسترش فرهنگ زیست‌محیطی در بین آحاد جامعه و بویژه واحدهای صنعتی و خدماتی است. در این مراسم شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان واحد صنعتی سبز استان اصفهان در سال ۱۳۹۷ انتخاب گردید و به رسم یادبود، تقدیر و تشکر از زحمات قنواتی، مدیرعامل شرکت به جهت همکاری با حفاظت محیط‌زیست و رعایت قوانین و مقررات زیست‌محیطی تندیس و لوح سپاس به ایشان اهدا شد.

منبع:فلزات آنلاین

×