چت

فولاد یزد، پیشگام در توسعه پایدار و اشتغال آفرینی

در پایان ششمین نمایشگاه کار ایران، با توجه به ارزش بالای این رویداد، لحظاتی از تقدیر و سپاس خاص به گروه صنعتی معدنی فولاد یزد اختصاص یافت./ بزرگترین رویداد تعاملی کارجویان و کارفرمایان فولاد یزد

فولاد یزد، پیشگام در توسعه پایدار و اشتغال آفرینی

تشویق گروه صنعتی معدنی فولاد یزد به عدم مهاجرت سرمایه‌های ملی

به گزارش فولاد 24، گروه صنعتی معدنی فولاد یزد، به منظور ارتقاء اهداف فرهنگی و اجتماعی خود و تشویق به عدم مهاجرت سرمایه‌های ملی، در ششمین دوره نمایشگاه کار ایران شرکت کرد. این رویداد تعاملی بین کارجویان و کارفرمایان در تاریخ 25 تا 27 بهمن 1402 در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار شد و به عنوان بزرگترین رویداد این چنینی تلقی شد.

در این رویداد، فرصتی فراهم شد تا بیش از دو هزار نفر از افراد مستعد و جویای کار با مدیران شرکت بدون واسطه گفت‌وگو کنند و انگیزه‌ی لازم برای شروع مسیر شغلی خود را بیابند.

ایجاد آینده ای پر امید و مبتنی بر محور تولید و خودکفایی در راستای جلوگیری از خام فروشی در صنعت

گروه صنعتی معدنی فولاد یزد به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت کشور، به خوبی ادراک دارد که اقتصاد یک کشور به سرمایه‌های انسانی خود، به ویژه جوانان تلاشگر و توانمندش، وابسته است. این گروه با ایجاد آینده‌ای پر امید و مبتنی بر تولید محور و خودکفایی در راستای جلوگیری از خام فروشی در صنعت و مواد ارزشمند معدنی و نفتی، به حمایت از جوانان کشور ادامه می‌دهد.

در مراسم اختتامیه نیز، گروه صنعتی معدنی فولاد یزد به خاطر تلاش‌ها و مشارکت خود تقدیر و تشکر شد.

 

دیدگاه ها
×