چت

سخنرانی مدیرعامل فولاد مبارکه در مراسم خوشامدگویی به همکاران جدید

آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام این شرکت با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونان و مدیران و کارکنان جدیدالاستخدام این شرکت، روز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه در محل برگزاری همایش‌های مجتمع نگین نقش‌جهان برگزار شد.

سخنرانی مدیرعامل فولاد مبارکه در مراسم خوشامدگویی به همکاران جدید

مشروح صحبت‌های مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام این شرکت:
مسئولیت‌پذیری در قبال ایران و آینده كشور

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه:

کارِ ما و شما همکاران جدیدالاستخدام در فولاد مبارکه فقط تولیدِ فولاد نیست، بلکه ما مدعی تبدیل انسان‌ها به کسانی هستیم که به گوهر وجودی خود پی برده باشند. به خاطر داشته باشیم که فولاد مبارکه فرصت‌هایی برای شما فراهم خواهد کرد که به باکیفیت‌ترین و والاترین نسخه وجودی خود برسید. شعارِ ما در فولاد مبارکه ساخت آینده‌ای بهتر برای ایران و ایرانی است که بدون شک این ساختن به ساختنِ آدم‌ها نیاز دارد. قبل از آن، ساختن آینده حتماً به ساختنِ آدم‌ها احتیاج دارد. ما مکلفیم کسانی را در سازمان پرورش دهیم که هنرشان ساخت ایران باشد، نه‌فقط یک مهارت حرفه‌ای.

جان کلام این است که فولاد مبارکه فرصت‌هایی را برای شما فراهم می‌کند که به باکیفیت‌ترین نسخه خود تبدیل شوید. ما همکاران بسیاری داریم که با کمترین تحصیلات و از پایین‌ترین رده‌ها وارد این کارخانه شدند و الان با بالاترین رده‌ها و بهترین تحصیلات در حال کار هستند. مدیرانی در شرکت هستند که با رده کارگر ساده و با مدرک دیپلم استخدام شدند و امروز با مدرک دکترا و در رده مدیریت برای سازمان منشأ اثرند.

دیدگاه ها
×