چت

چالش‌های صنعت زغال سنگ کک سازی چین

در تحولات اخیر در صنعت زغال سنگ متالورژی چین، چالش‌های مهمی در حال آشکار شدن است که بر مناطق تولیدکننده کلیدی آن تأثیر می‌گذارد.

چالش‌های صنعت زغال سنگ کک سازی چین

موضوع اصلی حول محور افزایش قابل توجه قیمت زغال سنگ خام است که منجر به زیان قابل توجهی برای کل بخش کک‌سازی می‌شود و این وضعیت را بیشتر تشدید می‌کند. با وجود این چالش‌ها، فروش کک با نرخ ثابتی ادامه داشته است.
به گزارش فولاد ایران،  با این حال، چشم انداز افزایش قیمت فولاد در رکود به نظر می رسد. با نزدیک شدن به زمستان، تأثیر آب و هوا بیشتر می شود و منجر به کاهش کلی تقاضا می شود. علاوه بر این، عرضه نیز احتمالاً محدود خواهد بود.
افزایش مداوم قیمت‌ کک چالش‌هایی را برای کارخانه‌های فولاد ایجاد می‌کند، هزینه‌های تولید را افزایش می‌دهد و سازگاری با افزایش قیمت‌ها را برای آنها به طور فزاینده‌ای چالش برانگیز می‌کند.
در حال حاضر، کارخانه های فولاد تولید خوبی دارند، اما با موجودی کم کک و عرضه کم کک، به خصوص که قصد دارند برای زمستان ذخیره کنند. به طور خلاصه، جهت قیمت کک به دلیل هزینه های بالاتر و وضعیت عرضه و تقاضای زیاد صعودی است. فولادسازانی که با هزینه‌های بالا سروکار دارند، احتمالاً سود محدودی خواهند داشت که باعث می‌شود آن‌ها تمایلی به پذیرش افزایش بیشتر قیمت کک نداشته باشند.

دیدگاه ها
×