چت

شرکت فولاد شوگانگ

شرکت شوگانگ در سال ۱۹۱۹ راه‌اندازی شد، در سال ۱۹۹۹ توسعه پیدا کرد و در حال حاضر یک‌سوم از ظرفیت تولید فولاد و آهن چین را در سال در اختیار دارد. شرکت شوگانگ (Shougang) سهم قابل‌توجهی در توسعه اقتصاد چین و صنعت فولاد دارد.

شرکت فولاد شوگانگ

شرکت فولاد شوگانگ

شرکت فولاد شوگانگ شرکت دولتی فولاد چینی است، که در زمینهٔ استخراج معادن سنگ‌آهن و آهن، تولید فولاد، فولاد ضدزنگ و محصولات نیمه ساخته فولاد فعالیت می‌کند.

شرکت فولاد شوگانگ (Shougang) به چینی: 首钢، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فولاد چین است. بر اساس طرحی که شهرداری پکن به این شرکت ابلاغ کرد، به دلیل نگرانی‌ها در مورد آلودگی هوا، پیش از بازی‌های المپیک عملیات ساخت شرکت شوگانگ به خارج شهر منتقل شد و کارخانه تولیدی در خارج از شهر پکن بنا شد.

شرکت فولاد شوگانگ

شرکت فولاد شوگانگ در سال ۱۹۱۹ راه‌اندازی شد، در سال ۱۹۹۹ توسعه پیدا کرد و در حال حاضر یک‌سوم از ظرفیت تولید فولاد و آهن چین را در سال در اختیار دارد. شوگانگ هم‌اکنون هشتمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان به شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر پکن، جمهوری خلق چین قرار دارد و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار هنگ‌کنگ معامله می‌شود.

شركت تابعه یعنی شركت شوگانگ پكن (Shougang Company Limited) که در سال 1999 در فهرست بورس اوراق بهادار شنزن قرار گرفته بود در سال 2005 تأسیس‌شده است. اين شرکت‌ها داراي 4 شركت تابع دیگر است كه در بورس اوراق بهادار هنگ‌کنگ، به نام‌های شوگانگ كنكورد بین‌المللی، قرن شوگانگ كنكورد، شوگانگ كنكورد بزرگ و شوگانگ ککورد تکنولوژی سهام آن‌ها به فروش می‌رسد.

تاریخچه

شوگانگ (Shougang) در سال 1919 تاسیس شد، این شرکت هم‌زمان با رشد سریع از زمان تاسیس جمهوری خلق چین تاسیس شد. همان‌طور که چین به‌عنوان یکی از قدرت‌های اصلی خود را به جهان خارج معرفی کرد، شرکت شوگانگ نیز خودش را به همان سرعت توسعه داد. شوگانگ (Shougang) تمرکز خود را عمدتاً بر صنعت فولاد تمرکز می‌کند، این شرکت همچنین بر روی معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات توسعه، الکترونیک، ساختمان، املاک و خدمات مرتبط، و همچنین خدمات مرتبط، نیز تمرکز دارد، علاوه بر این، شرکت شوگانگ همچنین با شرکت‌های خارج از کشور برای ایجاد یک شرکت پیشرو چند شرکت متنوع همکاری می‌کند.

شرکت فولاد شوگانگ

باوجوداینکه شرکت در مواجهه با چالش‌های بیشتر و بیشتر مواجه است، اما شرکت شوگانگ برای تغییر مسائل رقابتی تغییرات بزرگی را در پیش گرفت. شوگانگ سازماندهی شرکت خود را به‌صورت کامل تغییر داد و محصولات و خدمات خود را بهبود بخشید و مزایای رقابتی پایدار را نسبت به سایر شرکت‌های صنعت فولاد ارائه داد. این تغییرات باعث شد که شرکت شوگانگ جایگاه ثابت خود را در بازار جهانی پیدا کند.

شرکت شوگانگ (Shougang) سهم قابل‌توجهی در توسعه اقتصاد چین و صنعت فولاد دارد. این مبلغ برای مالیات چینی بیش از 57،600،000،000 یوان تضمین‌شده است.

محصولات و خدمات

شرکت شوگانگ (Shougang) تقاضای 52 مورد اختراع را به پایان رساند و اختراع مجوز ملی را به دست آورد. این شرکت درحال‌توسعه محصولات برتر است. محصولات آن‌ها تقریباً یک‌سوم از بازار چینی در صنعت فولاد را تحت سلطه قرار می‌دهد.

شوگانگ (Shougang) خدمات دیگر را شامل می‌شود، این خدمات شامل مشاوره فنی شامل معدن، معماری، املاک و مستغلات، شورای شهر و محیط‌ زیست است. علاوه بر این، شوگانگ شرکت طراحی برای پروژه‌های مهندسی، نظارت و ارائه تجهیزات مربوطه را نیز دارا است.

شرکت فولاد شوگانگ

شرکت شوگانگ (Shougang) دارای بیش از پنجاه سال تجربه در صنعت ساختمان و ساخت‌وساز است. این شرکت متخصص در نصب سازه فولاد، بازرسی صنعتی، خدمات فروش محصولات بتنی است. این شرکت همچنین اجاره برای تجهیزات، توسعه و فروش مواد ساختمانی را فراهم می‌کند. شوگانگ (Shougang) برای چهارده جایزه ملی چینی برای پروژه‌های ساختمانی با کیفیت بالا پاداش می‌گیرد.

عملیات خارجی

شرکت شوگانگ شامل شرکت‌های خارجی نیز است که یکی از این شرکت‌ها که در پرو واقع‌شده است، به‌عنوان "شوگانگ هیرو پرو" شناخته می‌شود. این شرکت که در معدن مارکونا در ناحیه مارکونا، یک معدن آهن به‌دست‌آمده در سال 1992 به بهره‌برداری رسیده است. این معدن در ساحل اقیانوس آرام جنوب پرو واقع‌شده است.

Shougang

جهت مشاهده قیمت روز انواع میلگرد می‌توانید به وب سایت فولاد 24 مراجعه نمایید. 

منبع: گروه تامین محتوای فولاد 24

دیدگاه ها
...
خرید 5000تن فولاد
08 دی، 1400

سلام من حمید فراهانی عاوی ساکن امارات متحده عربی شهر دبی میباشم برای اینکه کفیل اینجانب بیمارستان ایرانیان میباشد. از سال ۲۰۱۳ به علت تحریم بانک صادرات شعبه ال مکتوم تحریم میباشیم ایا مدیر کل فروش میتواند در خصوصه خرید و انتقال مبلغ $۹و۰۰۰و۱۸۵.۰۰ با اتکا به تچربه کاری راهکاری اراعه نماید. ممنون ممنون علوی

×