چت

قیمت رابیتس مسعود

رابیتس گه به راویز نیز معروف است یکی از پرکاربرد ترین مقاطع فولادی در صنعت ساختمان سازی است که به دلیل ویژگی های بخصوصی که در شکل ظاهری خود دارد، مورد استفاده در کارهای تزیینی سازه ها می باشند. برای آشنایی بیشتر بااین محصول تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قیمت رابیتس مسعود

قیمت رابیتس مسعود


یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی رابیتس است که به آن راویز نیز می گویند. از رابیتس به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد و همچنین شکل ظاهری که دارد بیشتر برای کارهای تزیینی ساخت و ساز استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با قیمت رابیتس مسعود بیشتر شما را آشنا کنیم.

قیمت رابیتس مسعود

مشخصات خرید رابیتس مسعود

عوامل موثر بر قیمت رابیتس مسعود

نتیجه گیری

 

قیمت رابیتس مسعود

قیمت رابیتس مسعود

رابیتس ها از کشیده شدن یا انبساط و یا برش دادن ورق های گالوانیزه به وجود می آیند و به صورت توری مشبک فلزی و یا آهنی در بازار های فولادی عرضه می شود.  یکی از کارخانه های تولید کننده رابیتس در ایران کارخانه رابیتس مسعود است. قیمت رابیتس مسعود به تعداد چشمه، وزن و ستوان و ابعاد آن بستگی دارد. با توجه به اینکه از رابیتس یا راویز برای مصارف تزیینی ساخت و ساز استفاده می شود، قیمت رابیتس سقف پذیرایی با قیمت رابیتس سقف ساختمانی متفاوت است. علاوه بر موارد ذکر شده رابیتس کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت که از همین روست این محصول فلزی یکی از پرکاربردترین محصولات است و درخواست خرید بالایی نیز دارد. اطلاع از قیمت رابیتس مسعود یکی از نخستین کارهایی است که مهندسین صنایع ساخت و ساز و نیز صنایع دیگر اقدام به بررسی آن می کنند. فولاد 24 مرجع فولادی بزرگی است که به نحوی این وظیفه را برای مهندسین آسان ترو راحت تر کرده است زیرا این مرجع فولادی روزانه قیمت رابیتس مسعود و دیگر مقاطع فولادی را به صورت کاملا آپدیت و به روز اعلام می کند و شما تنها با یک کلیک می توانید از قیمت تمامی محصولات فولادی با خبر شوید.

 

مشخصات خرید رابیتس مسعود

رابیتس می تواند دارای جنس های مختلفی باشد و همین امر در تعیین روند قیمت رابیتس مسعود تاثیر گذار است ولی به طور کلی قبل از خرید و سفارش رابیتس باید به چند مشخصه آن از جمله ستون، و ضخامت و ابعاد، چشمه وزن آن بیشتر توجه کرد.

چشمه به منافذ باز و زاویه دار موجود در رابیتس چشمه می گویند. در هر ستون رابیتس 2 الی 3 عدد چشمه وجود دارد که هرچه تعداد و زاویه این چشمه ها بیشتر باشد مقاومت رابیتس کاهش پیدا می کند.
ستون ستون ها در واقع پایه و یا پل رابیتس هستند که از پرس کردن ناودانی به وجود می آید و یکی از مشخصه های اصلی برای خرید رابیتس می باشند. در کشور ایران ستون های 9،11 و 13 بیشتر تولید می شوند زیرا کیفیت این ستون ها خیلی بالا تر است.
ابعاد ابعاد رابیتس یکی از مشخصه هایی که با در نظر گرفتن حالت استاندار آن که موقع تولید به آن توجه میشود و شامل ابعاد 60 در 240 سانتی متر است، در متراژهای مختلف می توانید از آن استفاده کنید.
وزن وزن یکی دیگر از مشخصه هایی است که هنگام خرید رابیتس به آن باید توجه داشت. در کل وزن هر برگ از محصول رابیتس 300 الی 1400 گرم است. این محصول با توجه به استاندارد وزن خود به چهار دسته سبک، سنگین، نیمه سنگین و فوق سنگین تقسیم می شود که قیمت رابیتس مسعود برای هر کدام از این دسته ها با توجه به وزن ان متفاوت است.
ضخامت ضخامت رابیتس بسته به ضخامت ورق گالوانیزه و یا آهنی که از آن تولید می شود متغیر است و هرچه ضخامت ورق و یا آهن اولیه بیشتر باشد در نتیجه ضخامت رابیتس نیز بیشتر می شود و این امر بر قیمت رابیتس مسعود می افزاید.

مشخصات ذکر شده در فوق تا حد زیادی راهنمای خرید و تعیین کننده قیمت رابیتس مسعود است .

 

عوامل موثر بر قیمت رابیتس مسعود

از جمله اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت رابیتس مسعود  قیمت مواد اولیه آن یعنی ورق گالوانیزه است که رابطه مستقیمی با هم دارند و هر چه قیمت ورق گالوانیزه بیشتر باشد قیمت رابیتس نیز افزایش می یابد. عوامل دیگری مانند تعداد چشمه، ابعاد، ستون و ضخامت نیز تعیین کننده قیمت رابیتس هستند اما این عوامل جز مشخصه های رابیتس هست که باید به آنها توجه شود. پارامترهایی همچون نوسانات بازارهای ارزی، شرایط بازارهای جهانی، کارخانه و برند تولید کننده، هزینه های تولید و هزینه های حمل و نقل، میزان مقاومت، مصارف و کاربرد و ... از جمله موارد تاثیر گذار بر قیمت رابیتس می باشد. برخی از این عوامل غیر قابل پیش بینی بوده و ممکن است به صورت لحظه ای دچار نوسانات شود مانند وضعیت بورس و ارز که پیش بینی این بازار ها غیر قابل کنترل می باشد اما برای اطلاع دقیق از قیمت رابیتس مسعود می توانید به وب سایت فولاد 24 مراجعه کرده و از قیمت رابیتس مسعود به صورت روزانه اطلاع حاصل نمایید.

رابیتس مسعود

نتیجه گیری

در این مقاله کوشیدیم که تا حدودی شما را با رابیتس آشنا کنیم. کارخانه رابیتس مسعود یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده رابیتس می باشد که توجه به درجه بندی و تولید کنندگان متفاوت این محصول یکی از عوامل تعیین کننده قیمت رابیتس مسعود می باشد. رابیتس مسعود درجه یک دارای مقاومت زیادی است و زمانی که شما آن را چندین بار محکم بر روی زمین بزنید هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد اما اگر درجه یک نباشد با این حرکت تکه های قلع از آن جدا می شود و بر روی زمین می ریزد پس هنگام خرید رابیتس مسعود به این نکته توجه کنید.
 

دیدگاه ها
×