چت

صنعت فولاد کشور نیازمند استراتژی واحد در سطح کلان است

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: شرکت فولاد هرمزگان در سال آتی اهداف و استراتژی‌های خود را با قدرت هرچه تمام‌تر پیش خواهد برد. این راهبردها در سطح کلان تعیین شده و تمامی سطوح معاونین چشم‌انداز استراتژیک خود را همسو با اهداف شرکت پیش خوا‌هند برد.

صنعت فولاد کشور نیازمند استراتژی واحد در سطح کلان است

فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه اهداف تمامی کارکنان شرکت در راستای بهبود در روند تولید و رفع نیاز داخلی و در نهایت صادارت محصولات است، افزود: شرکت فولاد هرمزگان تمام اهداف خود را در سال 1398 بر تولید حداکثری و رشد فروش محصولات در داخل نیز بازارهای صادراتی قرار داده است. طبیعتا مشتری‌مداری و رشد نیروی انسانی و سایر مباحث مربوط به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت با دقتی بیش از پیش دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال آینده صنعت فولاد کشور با مشکلات خاص خود روبه‌رو خواهد بود اضافه کرد: موضوعات تحریمی، مراودات بانکی و مبادلات ارزی، و مشکلات صادراتی از جمله این چالش‌ها هستند. امروز صنعت فولاد کشور نیازمند استراتژی واحد در سطح کلان است تا روش‌های مناسب برای دور زدن تحریم‌ها در تمام بخش‌های این صنعت پیدا شوند. امروز هر سازمان روش‌های خود را در دست پی‌گیری دارد. با این حال به اشتراک‌گذاری اطلاعات در زمینه‌های مشترک و در سطوح کلان به بهبود شرایط برای تمامی واحدهای تولیدی خواهند انجامید.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در خصوص مشکلات مالی افزود: انتظار می‌رود تا صادرکنندگان بتوانند از محل ارز حاصل از صادرات، نیازهای اولیه خود را تامین کنند. فولادسازان بزرگ با تامین‌کنندگان و پیمانکاران بسیاری در تعامل هستند و در نتیجه آن‌ها باید بتوانند نیازهای ارزی خود را به‌صورت ساده و در سریع‌ترین زمان ممکن تامین‌ کنند تا به فرایند تولید آسیبی وارد نشود.

منبع:متال نیوز

دیدگاه ها
×