چت

رونق به رینگ صنعتی محصولات فولادی بازگشت

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا با حذف ۲۶/۲ درصد از این کالاها ۱۴۴ هزار و ۶۴ تن محصول خرید و فروش شد که برای آن ۱۸۰ هزار و ۷۲۵ تن تقاضا وجود داشت.

رونق به رینگ صنعتی محصولات فولادی بازگشت

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز سوم خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۱۹۵ هزار و ۶۶۲ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم عرضه شود اما در پایان معاملات با حذف ۲۶/۲ درصد از این کالاها ۱۴۴ هزار و ۶۴ تن محصول خرید و فروش شد که برای آن ۱۸۰ هزار و ۷۲۵ تن تقاضا وجود داشت.

برای ۱۵ هزار و ۶۵۷ تن تیرآهن معامله شده در عرضه‌های امروز ۳۳ هزار و ۸۵۲ تن تقاضا در بازار موجود بود که با نرخ پایه ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت این قیمت نسبت به هفته قبل ۲ درصد افزایش قیمت داش.

حجم میلگرد عرضه شده در بازار امروز نیز ۱۱۵ هزار و ۸۰۸ تن است که با ۲۷/۳ درصد حذف حجم به نرخ پایه ۲۳ هزار و ۴۵ تومان مورد معامله قرار گرقت. این محصول نیز حدود ۱/۶ درصد افازیش نرخ نسبت به هفته گذشته دارد.

حجم ناودانی عرضه شده در میان محصولات امروز به مقدار ۲ هزار و ۷۸۰ تن با ۲ هزار و ۴۶۵ تن تقاضا روبه رو شده و بدون تغییرنرخ پایه به مبلغ پایه ۲۵ هزار و ۵۹۰ تومان به ازای هر کیلو داد و ستد شد.

در این میان نبشی با کاهش ۱۴ درصدی حجم عرضه به مقدار هزار و ۲۱۹ تن با نرخ پایه ۲۴ هزار ۳۰۰ تومان به فروش رفت. این مقدار عرضه هزار و ۶۷۴ تن تقاضا به دنبال داشت.

اما حجم ورق گرم عرضه شده با ۴۳ درصد کاهش نسبت به اطلاعیه صبح به مقدار ۸ هزار و ۶۰۰ تن با افزایش قیمت ۱/۲ درصدی به قیمت ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان خرید و فروش شد برای این محصول ۴۰۰ هزار تن تقاضا وجود داشت./ آهن نیوز

دیدگاه ها
×