چت

افزایش قیمتی برای آهن نداریم

یک مقام مسئول با بیان اینکه افزایش قیمتی برای آهن نداریم گفت: خوشبختانه درچند روز گذشته به علت تبادلات پولی با اروپا قیمت‌ها کاهش پیدا کرد.

افزایش قیمتی برای آهن نداریم

حمیدرضا رستگار رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با بیان اینکه افزایش قیمتی برای آهن نداریم گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته به علت تبادلات پولی با اروپا قیمت‌ها کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: امروزه یکی از مهمترین عوامل تسهیل فضای کسب و کار را می‌توان طراحی و تنظیم مناسبات مالی و اقتصادی به صورت حرفه‌ای نام برد که نیازمند تدبیر و برنامه ریزی جدی در این امور است و ما چاره‌ای نداریم جز آنکه از قوانین اطلاعات کافی داشته باشیم و جهت جلوگیری از مشکلات آتی چاره اندیشی کنیم.

رستگار با اشاره به اینکه رکود حاکم در بازار آهن مقطعی بوده و پایدار نیست اظهار کرد: فراز و نشیب‌ها در این بازار به چشم می‌خورد، اما خوشبختانه توانسته به وضع مطلوبی دست پیدا کند. رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تصریح کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی در کشور بازار آهن هم از این امر مستثنی نبوده و تحت تاثیر شرایط داخلی و خارجی قرار گرفته است. رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد با بیان اینکه خرید آهن برای تجار، به شرایط آب هوایی بستگی دارد تصریح کرد: هم اکنون افزایش قیمت برای خرید آن وجود ندارد و نمی‌توان پیش بینی کرد که در سال‌ آتی وضعیت آهن چگونه خواهد بود.

رستگار با بیان اینکه اگر کالا در واحد‌های صنفی مجاز عرضه شود قیمت‌ها نیز تعدیل می‌شود، گفت: نوسان‌های قیمتی به طور قطع بر اجرای پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار است، اما تاثیر آن کوتاه‌مدت نیست و در پرو‌ژه‌های عمرانی بزرگ خرید‌ها از بورس انجام می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها
×