چت

افزایش مالیات‌ها؛ عامل نابسامانی بازار آهن و فولاد

رئیس اتحادیه آهن فروشان قزوین گفت: افزایش مالیات‌ها با توجه به تورم و هزینه‌های بالای اصناف، باعث تعطیل شدن واحدهای صنفی کوچک می‌شود.

افزایش مالیات‌ها؛ عامل نابسامانی بازار آهن و فولاد

محمود اصفهانی با اشاره به فصل مالیاتی اصناف و درخواست از سازمان امور مالیاتی، اظهار داشت: در سال‌های گذشته اصناف هیچ مشکلی برای پرداخت مالیات‌ خود نداشتند ولی در دو سال اخیر با توجه به تورم بالا در جامعه و تشدید تحریم‌ها، افزایش مالیات‌ها باعث ایجاد نابسامانی و نارضایتی مردم می شود.

وی گفت: با توجه به این شرایط، اصناف و مردم از این وضعیت ناراضی اند و فشار دولت باعث ایجاد رکود در بازار آهن و فولاد می‌شود.

رئیس اتحادیه آهن فروشان قزوین تصریح کرد: برای بهبود وضعیت آهن فروشان باید ملاحظاتی در اصل مالیات و ارزش افزوده آنها صورت گیرد.

اصفهانی در رابطه با تاثیرات افزایش مالیات بر بازار آهن و فولاد قزوین خاطر نشان کرد: در صنف آهن و فولاد درآمدها کاهش و مالیات افزایش یافته و این اتفاق باعث شده در استان قزوین برخی صنوف دست از کار بکشند.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین افزایش مالیات‌ها با توجه به تورم و هزینه های بالای اصناف، باعث تعطیل شدن واحدهای صنفی کوچک می‌شود./ فولادبان 

دیدگاه ها
×