چت

حضور رقبا منجر به افزایش قیمت صادرات فولاد به روسیه شد

قیمت‌های صادراتی روسیه در محصولات فولادی در هفته منتهی به دوشنبه 7 آگوست پس از افزایش قیمت‌ها در معاملات چین به ترکیه افزایش یافت.

حضور رقبا منجر به افزایش قیمت صادرات فولاد به روسیه شد

به گزارش فولاد 24 به نقل از فکست مارکت (مارینا شولگا - سه شنبه 8 اوت)

ارزیابی قیمت فست‌مارکت‌ها برای کلاف نورد گرم فولاد، صادرات، فوب دریای سیاه، کشورهای مستقل مشترک المنافع، 560-575 دلار در هر تن در روز دوشنبه بود که از 550-575 دلار در هر تن یک هفته قبل کاهش یافت.

اظهارات یک صادرکننده روسی که تحت تأثیر تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته است، 560 تا 565 دلار به ازای هر تن فوب شنیده شد که 10 تا 15 دلار در هر تن در هفته در هفته افزایش داشت. در ترکیه، این معادل حدود 585-590 دلار در هر تن سی اف آر است.

به استناد از گفته‌های بازاریان که تامین کننده محصولات خود را بر اساس روحیه صعودی در میان تامین کنندگان چینی افزایش داده است، که در اوایل آگوست، عرضه های HRC خود را به ترکیه به 625 دلار در هر تن CFR افزایش داد - 10 دلار در هر تن در مقایسه با اواخر جولای.

 با این حال، تا کنون قیمت های بالاتر برای خریداران در ترکیه قابل اجرا نبوده است. 

یک تاجر از ترکیه گفت: «بازار بسیار آرام است، عمدتاً به دلیل تعطیلات، اما همچنین به دلیل «مرده بودن» صادرات.برآورد سطح بازار HRC از طرف تامین کنندگان غیر تحریمی در روسیه 600 دلار در هر تن CFR در ترکیه، 575 دلار در هر تن فوب شنیده شد.

ارزیابی قیمت هفتگی Fastmarkets (هفته قبل) برای کلاف فولاد نورد سرد، صادرات، fob دریای سیاه، کشورهای مستقل مشترک المنافع، 645-650 دلار در هر تن در 7 آگوست بود که در راستای ارزیابی HRC، از 635-650 دلار در هر تن به میزان 10 دلار در هر تن کاهش یافت.

 

قیمت روز مقاطع فولادی

دیدگاه ها
×