چت

اولین نمایشگاه ریخته‌گری: فرصت طلایی فروش مواد فروآلیاژی برای کاراصنعت

اولین نمایشگاه ریخته‌گری در تهران با کاهش قیمت‌ها و حضور گسترده مصرف‌کنندگان، فرصتی بی‌نظیر برای فروش مستقیم مواد فروآلیاژی ایجاد کرده است.

اولین نمایشگاه ریخته‌گری: فرصت طلایی فروش مواد فروآلیاژی برای کاراصنعت

مدیرعامل کاراصنعت مطرح کرد:

اولین نمایشگاه ریخته‌گری فرصت فروش مواد فروآلیاژی است

مدیرعامل شرکت بازرگانی تامین آلیاژ کارا صنعت گفت: اولین نمایشگاه ریخته‌گری، قالب‌سازی، قطعه‌سازی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته با توجه به کاهش قیمت‌ها در هفته‌های اخیر و حضور مصرف‌کنندگان، فرصت فروش مستقیم مواد فروآلیاژی به مشتریان است. 

«هانیه کریمی» روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: این نمایشگاه تا پنجم مردادماه در نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران دایر است و تامین‌کنندگان فروآلیاژ در این نمایشگاه مشارکت محدودی دارند و همین موضوع زمینه را برای بازاریابی و فروش، بیش از پیش فراهم کرده است. 

به گفته وی شرکت تامین آلیاژ کاراصنعت از فرصت فروش در این نمایشگاه به صورت بهینه استفاده کرده و فروش منطقی و بازاریابی پویا داشته است؛ ضمن توجه به اینکه در این نمایشگاه مزیت‌های رقابتی شرکت تامین آلیاژ کاراصنعت نیز به تعداد قابل توجهی از مشتریان معرفی شد. 

«کریمی» با تاکید بر اینکه این شرکت در زمینه‌های صادرات و واردات فروآلیاژها فعالیت دارد، اضافه کرد: توجه به کیفیت، قیمت رقابتی و شرایط پرداخت منعطف از جمله مزیت‌های رقابتی شرکت تامین آلیاژ کاراصنعت به شمار می‌رود. 
وی افزود: تمام محصولات وارداتی و صادراتی شرکت تامین آلیاژ کاراصنعت مراحل آنالیز استاندارد شرکت «اس‌جی‌اس /SGS» را پشت سر می‌گذارد و بر همین اساس مشتریان این شرکت نباید نگران کیفیت محصول باشند. 

مدیرعامل شرکت تامین آلیاژ کاراصنعت این را هم بیان کرد که خدمات مشاوره قبل از خرید نیز به مشتریان این شرکت عرضه می‌شود و خرید «فرومنگنز پرکربن» و «گرافیت پرسولفور» به عنوان پرمصرف‌ترین مواد فروآلیاژی کشور از این شرکت دارای مزیت نسبی است. 

حضور کمرنگ تامین‌کنندگان مواد فروآلیاژی در اولین نمایشگاه ریخته‌گری 

مدیرعامل شرکت تامین آلیاژ کاراصنعت گفت: تامین‌کنندگان مواد فروآلیاژی در اولین نمایشگاه ریخته‌گری، قالب‌سازی، قطعه‌سازی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته حضور کمرنگی دارند و همین موضوع یک از نقاط ضعف این نمایشگاه به شمار می‌رود.
«کریمی» با تاکید بر اینکه استقبال بیشتر از این نمایشگاه انتظار داشت، ادامه داد: واحدهای ریخته‌گری و قطعه‌سازی حضور پررنگی در این نمایشگاه دارند و چند شرکت‌ فولادی و آلومینیومی هم دارای غرفه هستند. 

وی به حضور چند شرکت از حوزه معدن هم در این نمایشگاه اشاره، و بیان کرد: نمایشگاه در مجموع بد نیست اما با شرایط  عالی که قابل قیاس با نمایشگاه «متافو» تهران باشد، فاصله دارد. 

گفتنی است شرکت بازرگانی تامین آلیاژ کارا صنعت سابقه درخشانی در زمینه تامین مواد اولیه باکیفیت برای صنایع ذوب و ریخته‌گری فولاد و آلومینیوم دارد.
 

دیدگاه ها
×