چت

تقاضاهای تامین مالی معقول برای شرکت‌های مختلف و تحقق تقاضای مسکن

مکانیسمی برای حل مسائل بدهی محلی و مدیریت بدهی دولت محلی را ایجاد خواهد کرد.

تقاضاهای تامین مالی معقول برای شرکت‌های مختلف و تحقق تقاضای مسکن

به گزارش فولا د24 به نقل از رویترز؛

قرارداد سنگ‌آهن در بورس کالای دالیان چین در ژانویه با افزایش 2.51 درصد به 919.5 یوان (125.63 دلار) در هر تن پایان یافت، که بالاترین مقدار از 17 مارس بود. این افزایش درآمدهای مالیاتی تا حدی باعث تزریق نقدینگی به بازار پایین دستی، افزایش احساسات و حمایت از تقاضا برای فلزات صنعتی می‌شود.

دولت چین نیز اعلام کرده که مکانیسمی برای حل مسائل بدهی محلی و مدیریت بدهی دولت محلی را ایجاد خواهد کرد. این اقدامات در راستای تقاضاهای تامین مالی معقول برای شرکت‌های مختلف و تحقق تقاضای مسکن انجام می‌شوند.

صادرات سنگ آهن از استرالیا در هفته‌ای که تا 27 اکتبر ادامه داشت، بیش از 3 میلیون تن نسبت به هفته قبل کاهش یافت. همچنین، تولید کل مواد فولادسازی توسط چهار معدنچی بزرگ در سه ماهه سوم نسبت به سال قبل 2 درصد کاهش یافته و تحلیلگران انتظار دارند که تولید در سه ماه پایانی سال هم به کاهش ادامه دهد.

با این حال، مدیر اجرایی Fortescue Metals Group Ltd. اعلام کرده که چین به عنوان بزرگترین مصرف‌کننده سنگ‌آهن در جهان، تقاضای قوی برای این ماده را دارد.

همچنین، ناظران بازار نگرانی‌هایی را در مورد اختلالات در عرضه سنگ آهن ناشی از اعتصاب کارگران در استرالیای غربی دارند و اتحادیه‌ای با حدود 500 کارگر به اعتصاب برای بهبود شرایط کاری رای داده‌اند.

در مجموع، تغییرات در بازار سنگ‌آهن و فلزات صنعتی مورد توجه قرار گرفته و نظرات متفاوتی در مورد روند این بازار وجود دارد.

 

دیدگاه ها
×