چت

اجرای پروژه 5S در مجتمع صنعتی اسفراین

داشتن نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع دو عامل مهم موفقیت سازمانی است و مدیران و کارکنان می بایست با جدیت تمام، برای ترویج و رونق دادن به این دو ویژگی حیاتی تلاش مضاعف کنند.

اجرای پروژه 5S در مجتمع صنعتی اسفراین

به گزارش فولاد 24 به نقل از مجتمع صنعتی اسفراین؛ با رهنمودهای مهندس خیرخواه رئیس هیات مدیره، فاز جدید اجرای 5s در مجتمع صنعتی آغاز و پس از تشکیل کمیته و صدور احکام اعضا توسط مهندس ارغایی مدیرعامل مجتمع و حضور مهندس زبرجد بعنوان رئیس کمیته 5s، ارزیابی از واحد های برنامه ریزی شده طبق جدول آغاز و ارزیابی 5s از کلیه واحدهای ساختمان مدیریت، حمل و نقل، آموزش، فضای سبز، حراست و نگهبانی صورت پذیرفت.

همچنین در بخش دوم بازرسی های قبل از ارزیابی، کارگاه‌های مدل سازی، نوسازی، اکسیژن پلنت، سیم پیچی و الکترومکانیک با حضور مهندس زبرجد انجام شد.

نکته قابل توجه در این ارزیابی مشارکت و همکاری مشتاقانه همکاران در اجرای نظام آراستگی محیطی بود که در تمامی واحدها مشاهده می‌شد.

ارتقای روحیه همدلی و همکاری در بین خانواده بزرگ مجتمع صنعتی اسفراین نقطه آغازین تحول و ارتقای توان تولید و کیفی محصولات و به تبع آن ارتقای اقتصادی و معیشتی کارکنان خواهد بود.

رییس کمیته 5s در این باره اظهار داشت: ما تلاش داریم اثبات کنیم با مشارکت و همدلی کارکنان می توان قله‌های رفیع را پیمود و مسائل و مشکلات پیش رو نمی تواند مانعی برای حرکت رو به جلو و کسب موفقیت‌های بزرگ برای خانواده بزرگ مجتمع صنعتی اسفراین باشد.
 

پیام‌ مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین به واسطه اجرای پروژه 5S در مجتمع 

خداوند بزرگ را شاکرم که بعد از گذشت قریب به چهار دهه از تأسیس و فعالیت مجتمع صنعتی اسفراین، با سخت کوشی و تلاش های مستمر شما عزیزان توانسته ایم سهم گسترده و مؤثری در تولید محصولات مهم و استراتژیک کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.

مجتمع صنعتی اسفراین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت فولاد و با سال‌ها تجربه در این حوزه با پیاده‌سازی نظام آراستگی5S+S (ساماندهی، نظم وترتیب، پاکیزه سازی، هماهنگی و انضباط کاری + ایمنی) تولید کلیه محصولات خود را با در نظر گرفتن این اصول انجام داده و پیشگام در صنعت تولید فولاد آلیاژی به حرکت خود ادامه داده و خواهد توانست با کاهش هزینه‌های جانبی خود، خدمات رسانی را به طور چشمگیری سرعت ببخشد تا همگام با آخرین متدهای مدیریت سازمانی پیش رفته، رضایت مشتریان را بیش از پیش به ارمغان آورد.

داشتن نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع دو عامل مهم موفقیت سازمانی است و مدیران و کارکنان می بایست با جدیت تمام، برای ترویج و رونق دادن به این دو ویژگی حیاتی تلاش مضاعف کنند.

تعهد ما به ارزشهای بنیادین مانند ایمنی و نظام آراستگی 5S که از اهداف بنیادی همه فعالیتهای ما در این سالها بوده، موجبات رشد و اعتلای مجتمع و اجرای موفق بسیاری از پروژه های تولیدی و صنعتی در مجتمع صنعتی اسفراین شده است.

مجتمع صنعتی اسفراین

ما باور داریم که با برنامه ریزی بلندمدت و تمرکز بر روی اصول مهم نظام آراستگی 5S، همچنان در تولید و صنعت، در زمره شرکتهای مطرح و پیشرو باقی خواهیم ماند و با همکاری شما عزیزان آماده ایم ضمن رعایت اصول و استانداردهای علمی و مهندسی و فراتر از آن، تولید محصولات با کیفیت مجتمع صنعتی اسفراین را به منظور برآورده ساختن انتظارات و نیازهای مشتریان محترم، فراهم آوریم.

ما به دنبال این هستیم که کارکنان فهیم و کارآمد این مجتمع با درک درست از شرایط موجود، همچون گذشته که بیشترین همراهی را در اجرای سیاست‎های تولیدی و استراتژیک صنعتی داشته اند، در تحقق اهداف این کمیته نیز همراهی لازم را داشته باشند تا انشاء الله شاهد مجموعه ای آراسته و پرسنلی بانشاط باشیم.

دیدگاه ها
×