چت

شاخص‌های سهام آسیا به پایین ترین سطح در 11 ماه گذشته رسید

امروز سه‌شنبه مصادف با 24 اکتبر 2023 شاخص‌های سهام آسیا به پایین ترین سطح در 11 ماه گذشته رسید، این در حالیست که معاملات دلار، محتاطانه پیش از نشر داده های اقتصادی است که برای گام‌های بعدی فدرال رزرو آمریکا سرنخ ارائه می دهد متزلزل شد.

شاخص‌های سهام آسیا به پایین ترین سطح در 11 ماه گذشته رسید

به گزارش فولاد 24 و به نقل از پلنر؛ 

قیمت نفت برخی از زیان های روز قبل را در معاملات اولیه صبح امروز آسیا جبران کرد، زیرا نگرانی ها در بازار به دلیل نگرانی ها از تبدیل شدن جنگ خاورمیانه به درگیری گسترده تر در منطقه صادرکننده نفت، در بازار حاکم بود. وزارت بازرگانی ایالات متحده روز پنجشنبه تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم را اعلام خواهد کرد ، گزارش شاخص قیمت مصرف کننده هم در روز جمعه منتشر خواهد شد. 

- اواخر امروز منطقه یورو و آمریکا منتظر انتشار شاخص مدیران خرید هستند. در ارزهای رمزپایه، بیت کوین دوباره بولد شده زیرا گمانه زنی ها در مورد احتمال وجود یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین، اشتیاق به این بخش را برانگیخت ه است. در بازار کالاها، شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا 0.61 درصد افزایش یافت و به 86 دلار و 1 سنت و شاخص برنت با 0.65 درصد افزایش به 90 دلار و 41 سنت در هر بشکه رسید. اگر قیمت نفت در بقیه سال 2023 و تا سال 2024 در این سطح باقی بماند، این امر به طور بالقوه می تواند تورم دیگری را به اقتصاد جهانی تزریق کند. هر اونس طلا با 0.2 درصد افزایش به 1975 دلار رسید.

دیدگاه ها
×