چت

تحلیل شاخص‌های بورس و فرابورس 18 تیر 1403

به گزارش فولاد 24؛ امروز دوشنبه 18 تیرماه 1403 به شاخص‌های کلیدی بورس و فرابورس در روز جاری و میزان تغییرات آن می پردازیم.

تحلیل شاخص‌های بورس و فرابورس 18 تیر 1403

امروز دوشنبه 18 تیرماه 1403؛ تعداد نمادهای مثبت در بورس = 220 و تعداد نمادهای منفی = 426 است و حدود 64 نماد در صف فروش قرار دارند. همچنین بیشترین خروج پول حقیقی از گروه ها را خودرو، صنایع چند رشته و فلزات اساسی به خود اختصاص دادند و بیشترین ورود پول حقیقی به گروه ها را لاستیک، تامین آب و برق و گاز و اداره بازارهای مالی داشتند. بیشترین نمادهای تاثیرگذاری در بورس یا پر بحث ترین ها را هم نمادهای "خاور"، "خودرو"، "وسدید"، "نوری"، "دانا"، "حفارس"، "شستا" و "پترول" به خود اختصاص دادند.

ورود و خروج پول حقیقی

افت شاخص کل بورس و فرابورس امروز

امروز شاخص کل بورس با ۴۴۹۰.۷۳ واحد کاهش به رقم ۲,۲۲۱,۹۵۱.۴۶ واحد رسید که نشان‌دهنده افت ۰.۲۰ درصدی است. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۹۶۲.۴۸ واحدی به ۷۱۰,۲۳۱.۲۴ واحد رسید و رشد ۰.۱۴ درصدی را تجربه کرد.

همچنین، شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر با ۲۸۰.۴۱ واحد کاهش به ۸۸,۴۵۷.۰۱ واحد و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ با ۷۱۳.۷۷ واحد کاهش به ۱۳۹,۲۶۸.۱۴ واحد رسید. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲۴۷.۱۴ واحدی به ۲۳,۰۱۴.۸۶ واحد کاهش یافت که بیانگر افت ۱.۰۶ درصدی است.

نقشه بازار بورس در این لحظه:

بازار بورس امروز با افت در اکثر نمادها مواجه شد و نمادهای "ذوب" و "خاور" به ترتیب با کاهش ۴.۷۱٪ و ۴.۷۸٪ از بیشترین میزان افت برخوردار بودند، در حالی که نماد "وپارس" با رشد ۵.۹۶٪ بهترین عملکرد را ثبت کرد.

نقشه بورس 18 تیر

دیدگاه ها
×