چت

چگونگی ساخت ایمیل و ضرورت استفاده از آن در بازار آهن و فولاد امروز

<p>استفاده از ایمیل در دنیا به قدری فراگیر است که بخش بزرگی از تجارت امروز تمرکز خود را بر ایمیل معطوف کرده است. در زندگی امروز، داشتن ایمیل مثل داشتن یک تلفن همراه امری ضروری و پرکاربرد بوده و ساخت و دسترسی به آن کار بسیار ساده‌ای است.</p>

چگونگی ساخت ایمیل و ضرورت استفاده از آن در بازار آهن و فولاد امروز

ایمیل یا همان نامه‌ یا پست الکترونیکی روش بسیار ایمن و مطمئنی برای انتقال پیام‌ها در فضای مجازی است. بسیاری از پیام‌های تبلیغاتی و پرکاربرد هم در سراسر جهان، امروزه تنها از طریق ایمیل به مخاطبین می‌رسد. استفاده از ایمیل به قدری در سطح جهان و در میان مردم دنیا فراگیر است که امروزه بازاریابی ایمیلی در کنار بازاریابی‌های تلفنی تبدیل به یکی از مهمترین راهکارها برای پیشرفت هر کسب و کاری شده است. شما به عنوان عضوی از سایت فولاد24، برای دریافت و استفاده از آخرین اخبار و روش‌های پرسود بازاریابی امروز، می‌توانید بهره‌ی زیادی از ایمیل ببرید. سایت فولاد24 بر خود لازم می‌داند تا مهم‌ترین اقدامات و پیشنهادات خود را علاوه بر تلگرام، اینستاگرام، نوتیفیکیشن، اس ام اس و ابزارهای دیگر، از طریق ایمیل نیز به کاربران خود ارسال کند. این ایمیل‌ها می‌تواند کمک‌های بسیاری به شما در جهت استفاده‌ی هرچه بیشتر از سایت فولاد24 به منظور رسیدن به سود بیشتر بکند. بخش اعظمی از اعضای فولاد24 با این روش آشنا بوده و در همین لحظه از این ایمیل‌ها بهره می‌برند. شما هم برای ماندن در این رقابت می‌توانید به صورت کاملاً رایگان و سریع ازاقدام به ساخت ایمیل کنید واز  این سرویس‌های ایمیلی بهره‌مند شوید.

چرا به ایمیل نیاز داریم؟

کسب و کارهای فعال در کشور به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته‌ی اول کسب و کارهایی هستند که خود را با جریان تکنولوژی امروز هماهنگ کرده‌اند. این کسب و کارها قدم‌های مطمئن و درستی را در جهت پیشرفت در آینده برداشته‌اند. دسته‌ دوم کسب و کارهای سنتی هستند که خود را چندان درگیر مسائل روز دنیا و پیشرفت‌ها نمی‌کنند. این کسب و کارها قطعاً در آینده‌ای نه چندان دور از صحنه‌ی رقابت محو خواهند شد حتی اگر بسیار با سابقه باشند. ایمیل و بازاریابی ایمیلی در بازار امروز بسیار اهمیت دارد و فرق بین برنده و بازنده‌ی بازار آینده، همین استفاده از ایمیل است.

سرویس ایمیل چگونه کار می‌کند؟

سرویس ایمیل توسط چند شرکت بزرگ خدمات اینترنتی به مردم ارائه می‌شود. ایمیل در راستای ایجاد ارتباط کتبی از طریق وسایل الکترونیکی امروز مثل کامپیوتر و موبایل ایجاد شد و به سرعت جای خود را میان مردم باز کرد. امروزه شرکت‌های بزرگ اینترنتی جهان سرویس ایمیل را به طور کاملاً رایگان در اختیار مردم کل دنیا قرار داده‌اند. از میان این شرکت‌ها باید به گوگل (Google)، مایکروستفت (Microsoft) و یاهو (Yahoo!) اشاره کرد. این شرکت‌ها به ترتیب هرکدام سرویس‌های ایمیلی خود را با نام‌های جیمیل (Gmail)، هات‌میل (Hotmail) و یاهومیل (Yahoo mail) به مردم دنیا ارائه‌ می‌دهند.

ایمیل ها

ساخت ایمیل چگونه است؟

برای ساخت یک ایمیل در مرحله‌ی اول باید ارائه دهنده‌ی سرویس خود را انتخاب کنید. یکی از سه گزینه‌ی بالا برای این کار بسیار مناسب هستند. البته سرویس‌دهندگان ایمیل داخلی هم وجود دارند که با ایمنی بالا به شما سرویس ایمل ارائه می‌دهند. از میان این سرویس‌دهندگان داخلی می‌توان به ایمیل ایرانی چاپار، ایمیل رایانا و ایران میل اشاره کرد. این سرویس‌دهندگان کاملاً به زبان فارسی فعال هستند و شما می‌توانید با طی مراحل به زبان فارسی به راحتی ایمیل خود را بسازید. اما اگر بخواهید ایمیل خارجی بسازید می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

ساخت ایمیل

مرحله اول

ابتدا باید به صفحه ثبت نام سرویس دهنده‌ی انتخابی خود دسترسی بروید.. اگر بخواهید از طریق گوگل اقدام به ساخت ایمیل کنید اینجا کلیک کنید.  اگر سرویس‌دهنده‌ی مورد علاقه‌ی شما یاهو است باید به اینجا بروید. و در نهایت برای هات میل باید به این آدرس بروید.

مرحله دوم

در این مرحله شما بایستی اطلاعات شخصی تان را به طور دقیق و صحیح وارد کرده و یک نام کاربری انتخاب کنید. این نام کاربری عملاً خود ایمیل شما خواهد بود. مثلاً:

ساخت ایمیل

شما فردی با نام «الف» و فامیلی «ب» هستید. با وارد کردن این اطلاعات، تاریخ تولید، جنسیت، شماره تلفن و... باید یک نام کاربری انتخاب کنید. اگر به عنوان مثال نام کاربری  مورد نظر شما aaaaa3000 باشد، ایمیل شما به شکل‌های زیر خواهد بود. پیشنهاد می‌شود که نام کاربری شما هم ترکیبی از اسم و فامیل شما به حروف انگلیسی باشد.

همه‌ی این ایمل یک نام کاربری دارند اما هر کدام از طریق یکی از سرویس‌دهندگانی که پیش از این معرفی کردیم ایجاد شده‌اند. توجه داشته باشید که نام کاربری (آی‌دی) جدیدی که میخواهید برای ایمیل خود انتخاب کنید تکراری نباشد. در این صورت سرویس ارائه دهنده به شما آی دی های مشابه را پیشنهاد خواهد داد. با ایجاد رمزی ترکیبی از حروف و اعداد و علائم، باید امنیت محیط ایمیل خود را افزایش دهید.

ساخت ایمیل

چگونه از ایمیل خود در فولاد24 استفاده کنیم؟

پس از عضویت در سایت فولاد24 از طریق این لینک و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به حساب کاربری خود، وارد قسمت فولاد من شوید. در سمت راست این صفحه یک منو وجود دارد که باید در میان گزینه‌ها، گزینه‌ی ویرایش حساب را انتخاب. صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید اطلاعات حساب خود را به طور کامل وارد کنید. اولین قسمت مشخصات کاربر است. در پایین این قسمت، جای خالی برای نوشتن آدرس پست الکترونیک یا همان ایمیل برای شما در نظر گرفته شده است. با وارد کردن آدرس ایمیل خود در این قسمت و ثبت آن، از این پس به طور کاملاً رایگان از سرویس‌های ایمیلی فولاد24 بهره‌مند خواهید شد.

توضیحاتی در مورد جیمیل و برتری‌های آن

شما با ساخت یک جیمیل درواقع یک حساب کاربری در گوگل افتتاح کرده‌اید که امکانات وسیعی به شما می‌دهد. جیمیل تنها یکی از این امکانات است. از دیگر امکانات حساب گوگل می‌توان به 15 گیگ فضای ذخیره‌ی اینترنتی، شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب و درایو گوگل اشاره کرد که همه‌ی اینها به طور کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. اما نکته‌ی بسیار مهم در مورد حساب گوگل، کاربردی بودن و استفاده‌ی آسان از آن است. امروزه در کشور اغلب افراد از گوشی‌های هوشمند بهره‌مند هستند. بخش عمده‌ای گوشی‌های هوشمند از همان ابتدای خرید دارای قسمتی مختص اپلیکیشن‌های گوگل هستند. در قسمت اپلیکیشن‌های تمامی گوشی‌های اندروید، یک بخش وجود دارد که تمامی اپلیکیشن‌های گوگل در آن است. از میان این اپ‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جیمیل
  • نقشه‌ی گوگل
  • موسیقی گوگل
  • درایو گوگل
  • مرورگر گوگل کروم
  • پلی استور

شما پس از ساخت جیمیل خود و افتتاح حساب کاربری گوگل خود به راحتی می‌توانید از تمامی این اپ‌ها استفاده کنید. برای آشنایی با نحوه‌ی افتتاح حساب کاربری گوگل در گوشی تلفن‌ همراه، ویدیوی زیر را تماشا کنید:

 

امروزه به واسطه‌ی وجود گوشی‌های همراه هوشمند، شما به راحتی می‌توانید ایمیل خود را مثل اس ام اس، یا تلگرام خود به طور مداوم چک کنید.

چند نکته‌ی مهم در مورد ساخت حساب کاربری گوگل

  • اگر رمز ورود به ایمیل خودتان را فراموش کرده باشید، می توانید جهت بازیابی آن از لینک زیر استفاده نمایید. https://www.google.com/accounts/recovery
  • جهت خارج شدن از gmail خود بایستی از گوشه سمت راست بالا روی آدرس ایمیل کلیک نمایید و گزینه sign outرا انتخاب یا از لینک زیر برای خروج از gmail خود استفاده کنید. https://mail.google.com/mail/?logout&hl=en&hlor
  • چنان چه دارای چند حساب کاربری در gmail هستید جهت ورود به اکانت های خود می توانید از روش های زیر بهره ببرید:
    1. در ابتدا باید از اکانت فعلی خود خارج شوید.
    2. در زمان sign in بر روی گزینه Manage accounts on this device قرار گرفته در همان کادر کلیک نمایید.
    3. سپس گزینه remove را انتخاب کنید تا از history مرورگر حذف شود و بتوانید وارد اکانت های دیگر خود شوید.

منبع:گروه تأمین محتوا فولاد24

×