چت

۶۵ درصد ظرفیتهای تولید فولاد ایران استفاده می شود/عوامل سودآوری فولادمبارکه

مدیرعامل گروه فولادمبارکه گفت: امروزه در صنعت فولاد دنیا به طور متوسط ۷۸ درصد ظرفیتهای تولید در حال استفاده است، در کشور ما این رقم حدود ۶۵ درصد و در فولادمبارکه ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی است.

۶۵ درصد ظرفیتهای تولید فولاد ایران استفاده می شود/عوامل سودآوری فولادمبارکه

یاسر طیب نیا سودآوری فولادمبارکه با اشاره به عامل سودآوری فولادمبارکه اظهار کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا، سرمایه گذاری‌های هوشمند و توسعه های هدفمند، برخورداری از زنجیره کامل و متوازن از سنگ آهن تا محصولات نهایی و شکل گیری ارزش افزوده کامل، بهره وری بالا توام با اقدامات ارزش آفرین توسط سرمایه انسانی خبره و آموزش دیده از جمله این عوامل است.

وی تاکید کرد: امروزه در صنعت فولاد دنیا به طور متوسط ۷۸ درصد ظرفیتهای تولید در حال استفاده است، در کشور ما این رقم حدود ۶۵ درصد و در فولادمبارکه ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی است.

مدیرعامل گروه فولادمبارکه با اشاره به اینکه در حقیقت عامل سودآوری فولادمبارکه به خاطر ارزش افزوده ای است که ایجاد می کند و به هیچ عنوان ناشی از رانت نیست، اظهار کرد: فولاد مبارکه از منابع ملی ارزش افزوده می آفریند، این یک تفکر انحرافی است که هرکس سود می‌دهد ناشی از رانت است.

وی ادامه دهد: امروز هر کسی که سود نمی دهد، تضییع کننده منابع ملی است و نه کسی که سود می دهد؛ در واقع بهترین حالت استفاده از منابع ملی زمانی است که منجر به سودآوری شود.

مدیرعامل گروه فولادمبارکه گفت: مادامی که به سرمایه گذاری نگاه رانت خواری داریم و بر این تفکر می مانیم به یقین این کشور آباد نخواهد شد./ خبر آنلاین

×