چت

پیش بینی تلخ گلدمن برای صنعت کشتیرانی

 از زمانی که حمل و نقل جهانی در طول همه گیری کووید به اوج خود رسید، شرکت کشتیرانی مرسک، در مورد رکود در حال ظهور در بازار حمل و نقل کانتینری هشدار داده است. به گزارش فولاد ایران، گلدمن اکنون رکود طولانی‌تر و بالقوه شدیدتری را برای صنعت کشتیرانی پیش‌بینی می‌کند و فروش آن را برای غول کشتیرانی دانمارکی توصیه می‌کند.

پیش بینی تلخ گلدمن برای صنعت کشتیرانی

به گزارش فولاد 24 به نقل از پاتریک کروست، تحلیلگر گلدمن، گفت دیدگاه اساسی او در مورد صنعت این است که نرخ حمل و نقل و درآمد باید همچنان کاهش یابد. این کاهش تا زمانی که فشار مالی کافی برای حذف تدریجی آنها وجود نداشته باشد، ضروری است.
او گفت: «تحویل کشتی‌های جدید با حدود 1 درصد از ناوگان جهانی در ماه انجام می‌شود و ظرفیت فعال قرار است در مقایسه با اکتبر در معاملات اصلی به میزان قابل توجهی افزایش یابد.»
این تحلیلگر نشان می دهد که شرکت های حمل و نقل هنوز هم کشتی های جدید سفارش می دهند، که نشان می دهد صنعت به ابزارهای بیشتری برای مدیریت ظرفیت نیاز دارد.
در ماه اوت، مرسک درباره کاهش تقاضای جهانی برای حمل کانتینر از طریق دریا هشدار داد. این شرکت کالاهای ساخت چین را برای خرده فروشانی مانند Walmart، Nordstrom، Macy's و Kohl's حمل می کند - که همه آنها در مورد کاهش سرعت مصرف کنندگان هشدار داده اند.
گزارش گلدمن شواهد بیشتری را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد اقتصاد جهانی در شرایط متزلزلی قرار دارد، زیرا به نظر می‌رسد مصرف‌کننده غربی در میان چرخه افزایش نرخ‌های تهاجمی بانک‌های مرکزی برای مهار بدترین تورم در یک نسل دست و پا می‌زند.

دیدگاه ها
×