چت

معرفی شرکت فولاد صنعت و چالش‌های پیش روی صنعت فولاد از زبان نماینده آن

در روز پنج شنبه 8 شهریور ماه 1403 مصادف با سومین روز نمایشگاه متالکس؛ فولاد24 مصاحبه ای با اقای کرمی یکی از نمایندگان شرکت فولاد صنعت برگزار کرد.

معرفی شرکت فولاد صنعت و چالش‌های پیش روی صنعت فولاد از زبان نماینده آن

در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالکس، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، جناب آقای کرمی، مدیرعامل شرکت فولاد صنعت، در گفت‌وگویی با خبرنگار فولاد 24 به معرفی فعالیت‌های شرکت و چالش‌های صنعت فولاد پرداخت.

معرفی شرکت فولاد صنعت

آقای کرمی ضمن قدردانی از فولاد 24، به تشریح زمینه‌های کاری شرکت فولاد صنعت پرداخت. وی بیان کرد: "شرکت فولاد صنعت یک مجموعه تولیدی و بازرگانی است که در زمینه تولید مش، انواع توری، مفتول، گریتینگ، فنس و همچنین ورق‌های سیاه برش‌خورده فعالیت می‌کند. این شرکت تاکنون با پروژه‌های بزرگی نظیر آزادراه تهران-شمال، خط 6 مترو تهران و دریاچه‌ی خلیج فارس همکاری داشته و همچنین در حوزه صادرات به کشورهایی نظیر عراق، ترکمنستان، آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و افغانستان فعالیت می‌کند."

مزایای رقابتی شرکت فولاد صنعت

وی به مزایای رقابتی شرکت اشاره کرد و افزود: "تفاوت عمده ما با سایر همکاران، تولیدکننده بودن و حجم بالای تولیدات ماست. ما قادر هستیم در کمترین زمان ممکن محصولات را با تضمین کیفیت و پشتیبانی سریع به مشتریان ارائه دهیم. همچنین برای مشتریان خوش‌حساب، امکان فروش اعتباری نیز فراهم کرده‌ایم."

چالش های پیش روی صنعت فولاد

آقای کرمی به چالش‌های صنعت فولاد نیز اشاره کرد و گفت: "مشکلات عمده ما در این صنعت، قطعی برق و سیاست‌های تثبیتی قیمتی است که باعث مشکلاتی در تولید و قیمت‌گذاری محصولات می‌شود. از طرفی، بدحسابی برخی از شرکت‌های دولتی و خصوصی بزرگ، ما را در پرداخت حق کارگران دچار مشکل کرده است."

وی در پایان به نقش مثبت فولاد 24 در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و اظهار داشت: "فولاد 24 یک مجموعه زحمتکش و بی‌ریا است که می‌تواند صدای تولیدکنندگان ما را به گوش همه برسانید."

دیدگاه ها
×