چت

پروژه فولادسازی در بهمن‌ ماه افتتاح می‌شود

مدیر عامل مجتمع فولاد سیرجان گفت: پروژه فولادسازی مجتمع فولاد سیرجان در مرحله بهره‌برداری است و همزمان با ایام دهه فجر اولین عملیات ذوب‌گیری انجام خواهد شد. این پروژه با دانش فنی متخصصان ایرانی شروع به فعالیت خواهد کرد.

پروژه فولادسازی در بهمن‌ ماه افتتاح می‌شود

عباسلو، مدیر عامل مجتمع فولاد سیرجان اظهار داشت: تجهیزات به کار برده شده در پروژه فولاد سیرجان همگی از برندهای به‌روز و شناخته شده اروپایی و ایرانی است، برخی از شرکت‌های خارجی برای راه‌اندازی این مجموعه کم‌کاری کردند و نیامده و به تعهداتشان عمل نکردند، در نتیجه متخصصان ایرانی دست به‌کار شدند و این پروژه را پیش بردند تا بتوانیم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این پروژه بهره‌برداری کنیم.

وی درخصوص ظرفیت ذوب فولاد سیرجان، افزود: پروژه فولاد سیرجان ظرفیت بیش از یک میلیون و 200 هزار تن ذوب را دارد. این مجموعه در حال حاضر تکمیل و از هفته آینده قابل بهره‌برداری است. مدیر عامل مجتمع فولاد سیرجان در خصوص اشتغال‌زایی در پروژه فولاد، بیان کرد: در این مجموعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم سه هزار نفر مشغول به کار خواهند شده، اما به‌صورت مستقیم بین 300 الی 700 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

منبع:اخبارفلزات

دیدگاه ها
×