چت

مراسم اهدای جوایز موسسه AISI

روز سه شنبه، موسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI) بالاترین جایزه فنی خود یعنی مدال موسسه ۲۰۲۳ را به گرت آنگوس، جری شوئن، کریس جونز و گرانت توماس از کلیولند-کلیفز، برای مقاله آنها اهدا کرد. این جایزه توسط Lourenco Goncalves، رئیس AISIو مدیر عامل Cleveland-Cliffs، در طول نشست عمومی AISI در سال ۲۰۲۳ در واشنگتن دی سی اهدا شد.

مراسم اهدای جوایز موسسه AISI

روز سه شنبه، موسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI) بالاترین جایزه فنی خود یعنی مدال موسسه 2023 را به گرت آنگوس، جری شوئن، کریس جونز و گرانت توماس از کلیولند-کلیفز، برای مقاله آنها اهدا کرد. این جایزه توسط Lourenco Goncalves، رئیس AISIو مدیر عامل Cleveland-Cliffs، در طول نشست عمومی AISI در سال 2023 در واشنگتن دی سی اهدا شد.

گونکالوس گفت: «من می‌خواهم به برندگان مدال و فینالیست‌های موسسه امسال به خاطر موفقیت‌های چشمگیرشان تبریک بگویم. من از راه حل‌های نوآورانه آنها الهام گرفته ام که صنعت فولاد را برای آینده تقویت می‌کند و همچنان به ارائه محصولات عالی برای مشتریانمان ادامه می‌دهد.

مدال موسسه و دو مدال فینالیست که در سال 1927 تأسیس شد، برای مقالات فنی دارای شایستگی و اهمیت ویژه در ارتباط با فعالیت ها و علایق صنعت آهن و فولاد اعطا می شود. مقالات بر اساس ارزش بالقوه برای رونق آینده صنعت، برتری فنی و اصالت، ارتباطات موثر و وسعت مورد علاقه اعضای AISI مورد قضاوت قرار می گیرند.

مؤسسه آهن و فولاد آمریکا (AISI) دو جایزه را برای قدردانی از افرادی که سهم قابل توجهی در پیشبرد استفاده رقابتی از فولاد در بازار - به ویژه در بازار ساخت و ساز - داشته اند، اهدا کرد.

گونکالوز "جایزه رهبری صنعت توسعه بازار 2023" را به کارل بارت، دکترا، دانشیار دپارتمان مهندسی عمران و محیط زیست Wadsworth در دانشگاه ویرجینیای غربی اهدا کرد. 

دکتر بارت در زمینه های تحلیل، طراحی و رتبه بندی پل های فولادی فعالیت می کند. او یکی از اعضای مؤسس مرکز فناوری پل فولادی کوتاه (SSSBA) است که در آنجا به مالکان و طراحان پل در مورد نحوه استفاده از فولاد برای پروژه های پل فولادی دهانه کوتاه خود توصیه می کند. این پل‌ها تا 140 فوت دهانه دارند و بیشتر موجودی پل های آمریکا را تشکیل می دهند. دکتر بارت دهه‌ها را با موفقیت برای ساده‌سازی طراحی این پل‌ها صرف کرده است تا آنها را در بازار رقابتی‌تر کند.

او همچنین "جایزه یک عمر دستاورد توسعه بازار 2023" را به رابرت جی ویلز، P.E.، معاون ساخت و ساز AISI اهدا کرد. 

ویلز، که در این ماه بازنشسته می شود، به مدت 33 سال برای AISI کار کرده است و مسئولیت نظارت بر کار در قوانین و استانداردها و ساختمان های تجاری، ساخت و سازهای مسکونی و بازارهای حمل و نقل / زیرساخت را بر عهده داشته است. 

او به دلیل تخصص خود در مهندسی ایمنی آتش نشانی، آزمایش و عملکرد آتش سازه، مهندسی باد، و مهندسی ژئوتکنیک و فونداسیون به طور گسترده ای شناخته شده است. او در توسعه آئین نامه بین المللی ساختمان و آیین نامه ایمنی و ساخت و ساز ساختمان NFPA 5000 مشارکت داشت.

گونکالوز گفت: «ما خوشحالیم که رهبری و تعهد دکتر کارل بارت و رابرت ویلز و دستاوردهای ماندگار آنها در تبدیل فولاد به ماده انتخابی را به رسمیت می شناسیم. 

«دستاوردهای کارل در ساده‌سازی طراحی پل‌های فولادی دهانه کوتاه برای رقابتی‌تر کردن پل‌های فولادی با بتن و رهبری او در توسعه فناوری تیر وان وان فولادی ترمز فشاری، به ایجاد فولاد به عنوان یک رهبر بازار کمک کرده استو برای دهه‌های آینده و دهه‌ها رهبری و تعهد رابرت به بازارهای سنتی و جدید در حال رشد فولاد، حمایت او از نوآوری در ساخت و ساز فولاد و تعهد او برای ایجاد مشارکت‌های قوی برای پیشبرد اهداف صنعت بسیار مهم بوده است. ما از هر دوی آنها به خاطر خدماتشان تشکر می کنیم./ معدن نیوز

دیدگاه ها
×