چت

لزوم مصونیت فولاد مبارکه از مسائل سیاسی و جناحی

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقبت‌های لازم در بحث‌های مدیریت و ساختاری شرکت فولاد مبارکه صورت گیرد و تلاش شود مدیریت یک شرکت بزرگ صنعتی کشور از مسائل سیاسی و جناحی و این گونه مسائل مصون بماند.

لزوم مصونیت فولاد مبارکه از مسائل سیاسی و جناحی

حمیدرضا فولادگر درباره وضعیت شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: فولاد مبارکه مهم‌ترین و بزرگترین کارخانه فولادی و صنعتی کشور است و در تولید و صادرات و بحث درآمدزایی و هم نقش زنجیره فولاد از معدن تا محصول نهایی بسیار تعیین کننده است.

وی افزود: باید مراقبت‌های لازم در بحث‌های مدیریت و ساختاری این شرکت صورت گیرد و تلاش شود مدیریت یک شرکت بزرگ صنعتی کشور از مسائل سیاسی و جناحی و این گونه مسائل مصون بماند البته درباره افراد صحبت نمی‌کنم و کلی بیان می‌کنم. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره برخی آمار ارائه شده از کاهش درصد تولید در برخی بخش‌های فولاد مبارکه، خاطرنشان کرد: درباره این موضوع تا جدول را به صورت دقیق مطالعه نکنم نمی‌توانم قضاوت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به وجود تحریم‌ها و حضور فولاد مبارکه در این لیست چه راهکاری برای آسیب ندیدن فولاد ارائه می‌دهید، تصریح کرد: باید مراقبت لازم صورت گیرد، فولاد مبارکه در تحریم‌ها نیز مورد تحریم‌ها قرار گرفته و چون نقش اساسی در تکمیل زنجیره ارزش فولاد دارد بخش‌های مدیریتی آن حساس است و همان طور که گفته شد باید از بحث‌های سیاسی و جناحی مصون بماند.

فولادگر در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در فولاد مسائل سیاسی وجود دارد که شما تاکید بر مصون ماندن این شرکت و مدیران آن از این مسائل دارید، بیان کرد: من به صورت کلی درباره این موضوع صحبت می‌کنم و با توجه به شرایط خاصی که در حاشیه آن وجود دارد بهتر است وارد قضیه افراد نشده و کلی می‌گویم که باید از مسائل سیاسی و جناحی مصون بماند.

منبع:تسنیم

×