چت

قیمت نورد تخت در بازار آمریکای جنوبی دوباره صعودی شد

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از قیمت نورد تخت در بازار آمریکای جنوبی حکایت دارد.

قیمت نورد تخت در بازار آمریکای جنوبی دوباره صعودی شد

براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت نورد تخت در بازار آمریکای جنوبی مجددا  روند صعودی به خود گرفته است.

به گفته فعالان بازار، این هفته عمدتا در منطقه پایداری برقرار بود. در واقع، به دلیل سال نو چینی، هیچ گزارشی از فعالان چینی ارائه نشد اما یک روند صعودی در نرخ حمل و نقل با کشتی را شاهد خواهیم بود.

در این راستا، یک منبع کارخانه ای به فست مارکتز گفت: انتظار می رود نرخ حمل و نقل برای محموله فوریه افزایش یابد.

ورق گرم

براساس ارزیابی روزانه فست‌مارکتز، شاخص قیمت ورق  تخت وارداتی  به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه ۷۱۰ تا ۷۵۰ دلار  به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی نسبت به هفته قبل افزایش نشان می دهد. این محصول در هفته گذشته با قیمت ۶۹۰ تا ۷۲۵  دلار  به ازای هر تن معامله می‌شد.

همچنین شاخص قیمت ورق گرم وارداتی به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه ۶۸۰ تا ۷۱۵ دلار به ازای هر تن گزارش شد، این در حالی است که این محصول در هفته گذشته با قیمت ۶۷۰ تا ۷۳۰ دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

ورق سرد ، پوشش دار

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: شاخص قیمت ورق سرد  وارداتی به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه ۷۴۰ تا ۷۷۰ دلار  به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی نسبت به هفته گذشته ۱۰ دلار به ازای هر تن افزایش یافت. این محصول در هفته گذشته  با قیمت ۷۳۰ تا ۷۶۰ دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

همچنین شاخص قیمت ورق گرم گالوانیزه وارداتی به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه ۸۱۰ تا ۸۵۰ دلار به ازای هر تن بود که این بازه قیمتی نسبت به هفته گذشته ۱۵ تا ۲۰  دلار به ازای هر تن افزایش نشان می دهد. این محصول در هفته گذشته با قیمت ۷۹۰ تا ۸۳۵  دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

علاوه بر این، شاخص قیمت کویل گالوانیزه وارداتی به روش معاملاتی سی اف ار بندر جنوب آمریکا در بازه ۹۰۰ تا ۹۲۹ دلار به ازای هر تن برآورد شد، این در حالی است که این محصول در هفته گذشته با قیمت ۸۷۰ تا ۹۲۰دلار به ازای هر تن معامله می‌شد./ فولادبان

×