چت

فولاد24 دست در دست ذوب آهن اصفهان

مدیران اجرایی سایت فولاد 24 ضمن بازدید از ذوب آهن در نشستی کاری با مدیر روابط عمومی ذوب آهن به بررسی موضوعات مشترک و تنظیم تفاهم نامه پرداختند

فولاد24 دست در دست ذوب آهن اصفهان

امیری روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با نگاه ویژه و علمی ضمن استقبال از چنین حرکت های خاص و ارزشمند بیان کرد: وجود سایت هایی همچون فولاد24 با پلت فرم های حمایتی از صنعت می تواند کمک شایانی در توسعه بازار صنعتگران کشور در داخل و خارج نماید.

وی با بیان نقش حیاتی ذوب آهن در صنعت آهن وفولاد کشور بیان داشت:ذوب آهن جهت رفع نیاز های داخلی و صادرات نقش بسزایی داشته و بفکر توسعه بازار داخلی و بویژه بازار صادراتی است.

روابط عمومی ذوب آهن

امیری ضمن هم اندیشی و بررسی جهات مختلف وبگاه فولاد 24 ،جهت آشنایی هر چه بیشتر این تیم مهمانان خود را دعوت به بازدید از خط تولید ذوب آهن کرد.

مدیر عامل سایت فولاد ۲۴ ضمن بازدید از خط تولید مجتمع ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : با حمایت از این صنعت بزرگ می توان کشور را در دراز مدت از نیازهای وارداتی در بخش آهن آلات ساختمانی و ریل بی نیاز کرد .

ایوب عزتی در ادامه افزود: حجم عظیمی از نگاه های غیرکارشناسی درون جامعه در خصوص شرکت ذوب آهن حکم فرماست که با بازدید امروز بنده از روند تولید در این صنعت به جرات می توان گفت این صنعت بزرگ همچنان طلایه دار صنایع در کشور است و نیاز به حمایت های جدی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: تحقق شعار ما می توانیم به زیبایی و با به کارگیری جوانان متخصص و متعهد کشور در این مجتمع تحقق یافته است و به نظر می رسد این شرکت بتواند الگوی تمام عیاری برای کل کشور در جهت رسیدن به آرمان های خود باشد

روابط عمومی ذوب آهن

مدیر عامل سایت فولاد ۲۴ گفت: با حمایت دولت و بخش خصوصی از خط اول جبهه صنعت ذوب آهن اصفهان می توان در جهت رسیدن به چشم انداز 1404 صنعت آهن و فولاد قدم های موثری برداشت و کشور را به خود کفایی رساند؛ چرا که قابلیت فراونی در تولید انواع محصولات فولادی و ریل با کیفیت در این شرکت وجود دارد که دیگر نیازی به واردات محصولات مشابه نیست.

ایوب عزتی گفت: شفاف سازی، اطلاع رسانی، آموزش های علمی و شناسایی و معرفی تولید کنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان و شناخت صنعت آهن و فولاد و در دسترس بودن این صنعت برای همگان از اولویت های اصلی سایت فولاد ۲۴ است. حضور بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک در مدت کوتاه راه اندازی این سامانه گواه تلاش های شبانه روزی و همت کارشناسان متخصص این مجموعه می باشد.

این فعال صنعت یکی دیگر از اهداف این سایت را جذب بازارهای جهانی دانست و افزود: در این مدت با استقبال بازارهای صادراتی و بازرگانان خارجی از کشورهای هدف صادرات آهن و فولاد روبه رو شده ایم که این نشان دهنده تاثیر مثبت این مجموعه در جذب بازارهای خارجی می باشد.

  • بازدید فولاد 24 از ذوب آهن
  • بازدید فولاد 24 از ذوب آهن
  • بازدید فولاد 24 از ذوب آهن
  • بازدید فولاد 24 از ذوب آهن
  • بازدید فولاد 24 از ذوب آهن
  • بازدید فولاد 24 از ذوب آهن
  • بازدید فولاد 24 از ذوب آهن
  • بازدید فولاد 24 از ذوب آهن

در پایان ضمن قدردانی تیم اجرایی فولاد 24 از مجموعه روابط عمومی ذوب آهن، تهیه و تنظیم تفاهم نامه های همکاری در دستور کار جلسات بعدی مشترک قرار گرفت.

منبع:فولاد 24

دیدگاه ها
×