چت

ظرفیت تولید فولاد ارفع به ۱ میلیون تن خواهد رسید/ تقسیم سود ۲۰۶ تومانی

مجمع عمومی سالیانه شرکت آهن و فولاد ارفع امروز چهارشنبه ۳ خرداد برگزار و در آن اعلام شد که ظرفیت تولید فولاد شرکت آهن و فولاد ارفع از ۸۰۰ هزار تن به ۱ میلیون تن خواهد رسید.

ظرفیت تولید فولاد ارفع به ۱ میلیون تن خواهد رسید/ تقسیم سود ۲۰۶ تومانی

برگزاری این مجمع به فرصتی برای ارایه آمار و ارقام‌های مربوط به تولیدات و رکوردهای این شرکت در سال گذشته تبدیل شد.
بر اساس آنچه در این مجمع سالیانه اعلام شده است رکورد ماهیانه هزار تنی در احیا مستقیم در مرداد سال ۱۴۰۱ یکی از پروژه‌های ارفع بود که به نتیجه رسید.

همچنین در این نشست افزایش ظرفیت تولید فولاد ارفع از ۸۰۰ هزار تن به ۱ میلیون تن اعلام شد.

از سوی دیگر ثبت درآمد عملیاتی سال گذشته ارفع ۱۳ هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان و سود آن ۳ هزار و ۹۶۱ میلیارد تومان ثبت شده است.

همچنین عقد قرارداد فروش تهاتری شمش صادراتی برای اولین بار و سرمایه گذاری در دو معدن سنگ ‌آهن طی سال گذشته در این جلسه مطرح شد.

از نکات حائز اهمیت در این مجمع عمومی نارضایتی برخی  از سهام داران نسبت به ارائه تخفیفات خاص به برخی شرکت ها بود که در این راستا مقرر شد تا موضوع از طریق سازمان بورس مورد بررسی قرار گیرد .

گفتنی است در مجموع عمومی سالیانه شرکت ارفع تقسیم سود نقدی ۲۶۴ تومانی به ازای هر سهم به تصویب سهامداران این شرکت رسید و سود خالص این شرکت در سال ۱۴۰۱ بر مبنای سرمایه ثبتی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی، ۳۱۲ تومان به ازای هر سهم بوده است که رشد خیره‌کننده ۸۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد./ معدن 24

دیدگاه ها
×