چت

تکمیل چرخه تولید فولاد ماموریت مدیرعامل جدید فولادخراسان

آیین معارفه کسری غفوری، مدیرعامل جدید شرکت مجتمع فولادخراسان و تودیع سید حسین احمدی مدیرعامل سابق چهارمین قطب فولاد کشور با حضور نماینده سهامداران عمده، مسوولان محلی و نمایندگان مجلس در نیشابور برگزار شد.

تکمیل چرخه تولید فولاد ماموریت مدیرعامل جدید فولادخراسان

علی شیرکانی به نمایندگی از سهامدار عمده فولادخراسان که ۵۱ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد از دلایل انتخاب کسری غفوری ۳۸ ساله گفت: حلقه مفقوده زنجیره تولید فولادخراسان، وصل نبودن آن به معدن سنگ‌آهن است و پروژه تولید کنسانتره این مجتمع در منطقه سنگان با گذشت ۵ سال از زمان شروعش تنها ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و انتخاب مدیرعامل جدید به‌دلیل تجربه موفق اجرای پروژه مشابهی در گروه ملی فولاد با هدف به سرانجام رساندن این پروژه انجام شده است. حمید گرمابی نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس در سخنان کوتاهی از اینکه احمدی تنها به نیشابور آمده است و تنها نیشابور را ترک می‌کند و اتوبوسی مدیریت نکرده است، تشکر کرد.

کسری غفوری مدیرعامل جدید فولادخراسان که سابقه مدیرعاملی گروه ملی فولاد و فولاد اکسین را در کارنامه دارد آخرین نفری بود که پشت تریبون رفت و از تلاشش برای تداوم مسیر فعلی این مجتمع و از ماموریت اصلی خود گفت. به گفته غفوری که خود را «نماینده جوانان کشور در مسندی بزرگ» معرفی کرد، در چهار سال گذشته پروژه تولید کنسانتره در سنگان را درحالی در گروه ملی فولاد اجرا کرده است که کار به سختی امروز نبوده است؛ اما ابراز امیدواری کرد با کمک مهندسان و پرسنل جوان مجتمع فولادخراسان بتواند پروژه سنگان این مجتمع را به‌عنوان رسالت اصلی‌اش به نتیجه برساند و نام فولادخراسان را به‌عنوان اولین تولید‌کننده فولاد با چرخه کامل تولید ثبت کند.

دنیای اقتصاد

دیدگاه ها
×