چت

تمدید تعرفه واردات میلگرد و کلاف میلگرد فولادی توسط امارات تا سال ۲۰۲۵

بررسی داده ها نشان می دهد دولت امارات متحده عربی مالیات 10 درصدی واردات میلگرد و کلاف میلگرد فولادی را تا سال 2025 تمدید کرده است.

تمدید تعرفه واردات میلگرد و کلاف میلگرد فولادی توسط امارات تا سال ۲۰۲۵

 بررسی مالیات واردات میلگرد و کلاف میلگرد فولادی


به نقل از GMK، وب سایت خبری  SteelOrbis در روز جمعه (۷ آوریل) گزارش داد امارات متحده عربی مالیات واردات میلگرد و کلاف میلگرد فولادی را تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۵ تمدید کرده است. در نتیجه بررسی ها نشان می دهد مالیات واردات ۱۰ درصدی در امارات متحده عربی تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۵ معتبر خواهند بود.

فعالان بازار در روز جمعه (۷ آوریل) اعلام کردند در ژانویه ۲۰۲۳، مالیات واردات میلگرد و کلاف میلگرد فولادی که از ۵ درصد به ۱۰ درصد در سال ۲۰۱۹ افزایش یافته بود، تا ۷ نوامبر ۲۰۲۳ تمدید شد. باید توجه داشت که گمرک این تصمیم را بررسی و تعرفه ها را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده است.

به نقل از برخی منابع خبری، محصولاتی که در امارات متحده عربی مشمول مالیات واردات ۱۰ درصدی خواهند بود دارای کد  72131000 ، ۷۲۱۳۲۰۰۰۰ ، ۷۲۱۳۹۱۰۰ ، ۷۲۱۳۹۹۰۰ ، ۷۲۱۴۱۰۱۰ ، ۷۲۱۴۱۰۲۰۱۴۱۲۲۰۹۰ ، ۷۲۱۴۲۰۱۰ ، ۷۲۱۴۲۰۲۰ ، ۷۲۱۴۲۰۹۰ ، ۷۲۱۴۲۰ ، ۷۲۱۴۲۰۱۴۲۰  و ۷۲۱۴۲۰۱۴۲۰ هستند.

در این میان معامله گران در روز جمعه (۷ آوریل) گزارش دادند  در سال ۲۰۲۱، اوکراین ۱۶۵ تن کلاف میلگرد و میله تابیده به ارزش ۱۰۹۰۰۰ دلار و ۲۹ تن کلاف میلگرد و میله به ارزش ۲۳۰۰۰ دلار به امارات صادر کرد. همچنین بررسی ها نشان می دهد در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۲۶۰۳۰ تن رول فولاد کربنی تخت ۶۰۰ میلی متری به قیمت ۸۵.۳ میلیون دلار به امارات ارسال شد. اما باید توجه داشت که در سال ۲۰۲۲، تقریباً هیچ محصول فولادی نورد شده از اوکراین به امارات ارسال نشد.

همانطور که مرکز GMK قبلاً گزارش داد، از ۲۱ مارس ۲۰۲۳، امارات متحده عربی صادرات قراضه فولادی را تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ ممنوع کرده است. بررسی ها نشان می دهد بخشنامه تعلیق صادرات مواد اولیه برای محصولات فولادی با کدهای ۷۲۰۴۱۰۰۰، ۷۲۰۴۲۱۰۰، ۷۲۰۴۲۲۹۰۴، ۷۲۰۴۲۲۹۰۰، ۷۲۰۴۲۲۹۰۴، اعمال می شود. ۷۲۰۴۴۹۰۰ و ۷۲۰۴۵۰۰۰ است.

همچنین برخی معامله گران در روز جمعه (۷ آوریل) گزارش دادند امارات متحده عربی برای اولین بار در ماه می ۲۰۲۰ یک ممنوعیت چهار ماهه بر صادرات قراضه فولادی اعمال کرده است. باید توجه داشت که در آینده، به منظور حمایت از تامین مواد اولیه برای شرکت های فولادی امارات متحده عربی، این کشور ممنوعیت صادرات قراضه فولادی را به طور مداوم ادامه داده است./ آرتان پرس

دیدگاه ها
×