چت

درخواست تولید کنندگان فولادچین از دولت در رابطه با رکود قیمت

در یک اقدام نادر، 15 تولیدکننده بزرگ میله فولادی چین از مقامات خواسته‌اند تا اقداماتی را برای محدود کردن تولید شمش فولاد انجام دهند به منظور حمایت از قیمت‌ها. این درخواست در روز سه شنبه انجام شده است.

درخواست تولید کنندگان فولادچین از دولت در رابطه با رکود قیمت


تقاضای میله فولادی کاهش یافته است

 به گزارش فولاد 24 به نقل از رویتز انجمن صنعت آهن و فولاد چین اعلام کرده است که کاهش تقاضا از سوی ساخت‌زیرساخت‌ها به دلیل کاهش هزینه‌های توسط دولت‌های محلی، به طور چشمگیری رخ داده است. این انجمن همچنین بیان کرده که برخی شهرها و استان‌ها پروژه‌های خود را به تعویق انداخته یا متوقف کرده‌اند. قیمت میلگرد فولادی در بورس آتی شانگهای نیز از ابتدای سال با یک کاهش 14.2درصدی مواجه شده است.

تولید میله‌های تقویت‌کننده فولاد چین نیز کاهش یافته است

داده‌های رسمی نشان می‌دهد که تولید میله‌های تقویت‌کننده فولاد چین در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته و به 32.1 میلیون تن در دو ماهه اول امسال رسیده است که 19درصد از کل تولید فولاد خام این کشور را تشکیل می‌دهد.

به تحلیل فولاد 24 این درخواست تولیدکنندگان میله فولادی چین نشان دهنده نگرانی‌های جدی در صنعت فولاد چین است. این وضعیت نشان دهنده اهمیت بحرانی پایداری بازار و قیمت‌ها برای صنعت فولاد است. به نظر می‌رسد که باید اقداماتی در جهت تنظیم تولید و تقاضا انجام شود تا بازار استوارتر شود و از نوسانات زیاد جلوگیری شود.

دیدگاه ها
×