چت

عرضه قطره چکانی فولاد به بازار

تغییر بازار به دست فروشنده‌های اصلی است.

عرضه قطره چکانی فولاد به بازار

به گزارش فولاد 24 به نقل از بازاریان، همه محصولات فولادی این هفته افزایشی بود و بدلیل قیمت‌های بالا کسی فروش انجام نمی‌دهد.

دلار همچنان روند صعودی دارد، عرضه در بورس کم شده در نتیجه بازرگانی ها قطره چکانی بار به بازار وارد می کنند.

با توجه به شرایط ارز در بازار، کاهش قیمت نداریم، نرخ ارز نوسان دارد اما کاهش قیمت نداریم. تغییرات خاصی دیده نمی‌شود و با توجه به جنگ افزایش قیمت هم خواهیم داشت.

تغییر بازار به دست فروشنده های اصلی است.

قیمت پروفیل افزایشی است و با این بازار تا شب عید هم این روال ادامه دار است.

با احتمالی پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، نرخ ارز با شیب زیاد افزایشی می‌شود بنابراین بازار تحت تاثیر قیمت ارز می‌شود.

هیجانات غالب شده بر بازار دلار در حال شخم زدن بازارهای فولادیست.

سالهای گذشته دولت در بهمن ماه قیمت طلا و دلار را کنترل می کرد تا وضعیت کشور سر و سامان بگیرد که امسال هنوز واکنشی نسبت به کنترل دلار نداشته است.

بلاخص که امسال انتخابات هم پیش رو داریم.

امید هست که در هفته آینده با سبز شدن ناگهانی بورس از وضعیت تماماَ قرمز،  قیمت دلار و طلا کاهش پیدا کند و این موضوع تاثیر مستقیم خودش را روی تمامی محصولات، صنعت و اقتصاد بگذارد تا وضعیت کشور رو به نابسامانی کشیده نشود.

چون در بازار بار نبود، فولاد به بازار بار می دهد بنابراین عرضه زیاد می شود و تقاضا کم، بنابراین قیمت ها ریزشی می شود. تاثیر دلار این روزها روی قیمت ها ماندگار نیست چون بعلت تامین نقدینگی خود دولت برای دلار حباب ایجاد کرده است که مجدد ریزش نرخ ارز خواهیم داشت.

 

 

دیدگاه ها
×