چت

احمد خوروش: گزارش وضعیت صنعت نورد و جلسات بی‌نتیجه با مسئولان

به گزارش فولاد24، روز سه‌شنبه 22 خرداد 1403، نشست نوردکاران ایران با محوریت مشکلات نرخ ارز صادراتی و تاثیر آن بر صادرات محصولات نورد برگزار شد. در این نشست، نوردکاران به بررسی تاثیر بخشنامه‌های متعدد و غیرمشورتی بر صنعت نورد پرداختند.

احمد خوروش: گزارش وضعیت صنعت نورد و جلسات بی‌نتیجه با مسئولان

احمد خوروش، رئیس هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران، در ابتدای جلسه هم‌اندیشی سه شنبه مورخ 22 خرداد 1403، ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان، گزارشی از وضعیت صنعت نورد کشور و تلاش‌های انجام شده برای حل موانع این صنعت ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران، خوروش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مشاور وزیر صمت و دیگر مسئولان از ابتدای سال، اعلام کرد که متأسفانه این جلسات و گفتگوها بی‌نتیجه بوده‌اند. وی همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری این جلسه هم‌اندیشی را به منظور دریافت نظرات و پیشنهادهای صنعت‌کاران محترم دانست و از شرکت‌کنندگان خواست تا راهکارهای خود را برای حل معضلات این صنعت ارائه دهند.

در ادامه جلسه، امینی‌فر دبیر انجمن نوردکاران فولادی ایران نیز با تأیید برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ذی‌ربط، از پیگیری‌های مداوم دست‌اندرکاران انجمن از بانک مرکزی، وزارتخانه، قوه قضائیه و دیگر سازمان‌های صاحب قدرت در تصمیم‌گیری برای صنعت فولاد خبر داد.

دیدگاه ها
×