چت

تلاش‌های انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برای احقاق حقوق صنعتگران

نایب رییس انجمن نور کاران فولادی ایران: اگر تلاش‌های انجمن نبود شرایط بدتر از این بود

تلاش‌های انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برای احقاق حقوق صنعتگران

به گزارش روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران، سیر علی محمد ابویی مهریزی، نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، در نشست خبری 22 خرداد 1403 اعلام کرد که اعضای هیئت مدیره انجمن طی چند ماه گذشته تمامی تلاش خود را بدون انعکاس رسانه‌ای برای احقاق حقوق اعضا و صنعتگران انجام داده‌اند.

وی افزود: "طی جلساتی که با وزیر صمت و مسئولان ذی‌ربط صنعت فولاد داشتیم، به موفقیت‌هایی نائل شده‌ایم. هرچند مشکلات بزرگی همچنان صنعت نورد و صادرات را تحت تاثیر قرار می‌دهد."

ابویی همچنین اشاره کرد که تلاش‌های چند ماه گذشته با برگزاری بیش از بیست جلسه برای حل مسئله بازگشت ارز صادرات، به همه اهداف نرسیده است، اما رایزنی‌ها باعث تعدیل بسیاری از تصمیمات شده و وضعیت بهبود یافته است. وی افزود: "اگر فشار و تلاش اعضای انجمن نبود، وضعیت بسیار وخیم‌تر می‌شد."

وی تاکید کرد که در مورد مسئله صادرات، مسئولان وزارت صمت معتقدند قیمت‌ها باید به‌گونه‌ای مدیریت شود که تولیدکنندگان بتوانند با نرخ دلار 40 هزار تومان محصولات خود را بفروشند، در حالی که قیمت خرید مواد اولیه بین 58 تا 64 هزار تومان بوده است.

در پایان، ابویی از اعضای انجمن خواست تا برای ارائه راه‌حل‌های معضلات جاری این صنعت و نحوه ارتباط با مدیران صنعتی حاضر در جلسه همفکری کنند.

دیدگاه ها
×