چت

تولید میلگرد در سایت نورد ابرکوه

شرکت صنایع آهن وفولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی ازبرترین تولیدکنندگان وعرضه‌کنندگان میلگردفولادی درکشور بوده که بمنظور تکمیل زنجیره تولیدی خود اقدام به احداث واحدهای فولادسازی، کلاف سازی و احیا مستقیم نموده است.

تولید میلگرد در سایت نورد ابرکوه

شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه، به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان میلگرد فولادی در کشور، به‌منظور تکمیل زنجیره تولیدی خود، اقدام به احداث واحدهای فولادسازی، کلاف‌سازی و احیا مستقیم نموده است.

یکی از پروژه‌های این شرکت، پروژه کلاف‌سازی با ظرفیت اسمی ۴۵۰ هزار تن محصول مفتول و سیم فولادی از سایز ۵/۵ تا ۱۶ میلی‌متر از نوع آجدار و ساده است. توجه‌آراسته باید به این نکته داد که عملیات اجرایی این پروژه به دلیل تحریم‌ها از سال ۹۶ متوقف شده بود، اما با همت و تلاش مثال‌زدنی و تدوین استراتژی‌های لازم در بلندمدت، شرکت فولادسرمد توانسته است این پروژه را از خرداد سال جاری آغاز و پس از تامین بخشی از تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز و افزایش سرعت تکمیل پروژه، هم‌اکنون به مرحله بهره‌برداری واقعی پیش‌روید.

این پروژه زیرسقفی که در کمتر از یک‌سال آماده بهره‌برداری می‌شود، همزمان با تولید میلگرد در سایت نورد این شرکت انجام و کارکنان و مدیران آن موفق به رکوردزنی تولید روزانه و ماهانه شده‌اند و در آستانه تحقق ظرفیت اسمی نیز می‌باشند.


 

دیدگاه ها
×