چت

معرفی مجموعه دانش‌بنیان پایا برش و خدمات ویژه به صنعتگران

در هشتم شهریور 1403؛ فولاد 24 مصاحبه ای با اقای منصوریان در راستای معرفی مجموعه دانش بنیان پایا برگزار کرد.

معرفی مجموعه دانش‌بنیان پایا برش و خدمات ویژه به صنعتگران

در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی و صنایع وابسته، سایت فولاد24 با آقای بهنام منصوریان، مدیر فروش مجموعه دانش‌بنیان پایا برش، گفت‌وگو کرد. در این گفت‌وگو، آقای منصوریان به معرفی این شرکت و خدمات آن پرداخت.

معرفی مجموعه پایا برش

آقای منصوریان در ابتدا با معرفی خود و مجموعه‌اش اظهار داشت: "شرکت دانش‌بنیان پایا برش با بیش از 45 سال تجربه از سال 1358 در زمینه تولید انواع دستگاه‌های برش و فرم‌دهی فلزات فعالیت می‌کند. از محصولات تخصصی این شرکت می‌توان به دستگاه‌های لیزر فایبر و فریز پریگ اشاره کرد که در کنار آن‌ها، همچنان انواع دستگاه‌های قدیمی مانند گیوتین، نورد و پانچ‌ها نیز تولید و عرضه می‌شود."

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات افزود: "یکی از تمایزات اصلی شرکت پایا برش، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل به مشتریان است. ما سبد محصولاتی کامل داریم که نیاز مشتریان را به صورت جامع برطرف می‌کند و همین امر موجب شده تا بسیاری از شرکت‌های بزرگ کارگاه‌های خود را به تجهیزات ما مجهز کنند."

تسهیلات ویژه پایا برش

آقای منصوریان همچنین به تسهیلات ویژه‌ای که برای مشتریان ثابت و خوش‌حساب فراهم شده است اشاره کرد و گفت: "برای مشتریان ثابت خود گروه‌های مجازی ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشیم. پرسنل خدمات ما موظف هستند ظرف نیم ساعت به مشتریان پاسخ دهند و در صورت نیاز به اعزام نیرو، این کار ظرف 48 ساعت انجام می‌شود."

در خصوص صادرات، آقای منصوریان توضیح داد که شرکت پایا برش به 13 کشور آسیایی و اروپایی از جمله اسپانیا، گرجستان، ترکیه، کانادا، افغانستان و عراق صادرات دارد.

این گفت‌وگو نشان‌دهنده جایگاه برجسته شرکت پایا برش در صنعت ماشین‌آلات فلزی و تعهد بالای آن به ارائه خدمات کیفی و جامع به مشتریان است.

دیدگاه ها
×