چت

گفت و گوی فولاد 24 با خانم جان قربان، از مجموعه هوتخش سبا

در چهارمین روز نمایشگاه متالکس اصفهان، فولاد24 با خانم جان قربان مدیر فروش مجموعه هوتخش سبا گفت گوی دوستانه ای برگزار کردند.

گفت و گوی فولاد 24 با خانم جان قربان، از مجموعه هوتخش سبا

در مصاحبه ای دوستانه با با مدیر فروش شرکت هوتخش سبا، ایشان به معرفی، دستاوردها و اهداف این شرکت پرداختند.

سلام خدمت شما و همه دوستانی که ما را پیگیری می‌کنید

بنده نیلوفر جان قربان هستم، مدیریت فروش مجموعه فولاد هوتخش سبا. ما یک مجموعه بازرگانی هستیم که از سال ۱۳۸۹ در حوزه آهن و فولاد فعالیت می‌کنیم و از سال ۱۴۰۱ تحت عنوان شرکت فولاد هوتخش سبا شناخته می‌شویم. در این مجموعه، از شمش تا نبشی و ناودانی، محصولات متنوعی در زنجیره فولاد داریم. هرچند تخصص اصلی ما ورق سیاه است که به واسطه پیشینه خانم امینی، مدیریت مجموعه، به این محصول شناخته می‌شویم، اما اکنون در زمینه تیرآهن، میلگرد، قوطی پروفیل، نبشی و ناودانی هم فعالیت می‌کنیم و همکارانی داریم که به‌طور قوی در این بازار کار می‌کنند.

هدف ما: یک بازار آهن کامل

یکی از اهداف اصلی ما این است که به عنوان یک بازار آهن در قالب یک مجموعه بتوانیم نیازهای کامل مشتریان را برآورده کنیم. بسیاری از خریداران ما نیازهای متنوعی دارند و شاید همزمان ورق، تیرآهن و دیگر محصولات را بخواهند. هدف ما این است که تمام این محصولات را در یک سبد کامل برای مشتریان خود فراهم کنیم. در حال حاضر، حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد محصولات را می‌توانیم تأمین کنیم و امیدواریم در آینده بتوانیم تمامی محصولات را برای همکاران تأمین کنیم.

صادرات و واردات

در حال حاضر، خودمان به‌صورت مستقیم صادرات انجام نمی‌دهیم، اما محصولاتی مانند ورق سیاه، نبشی، ناودانی، تیرآهن و میلگرد را به همکارانی می‌دهیم که این محصولات را به کشورهایی مانند عراق، ترکیه، افغانستان و ازبکستان صادر می‌کنند. برنامه‌هایی برای صادرات مستقیم داریم و امیدواریم در آینده بتوانیم این بخش را هم به مجموعه خود اضافه کنیم. همچنین در بخش واردات، با تأمین‌کنندگانی که به صورت مستقیم محصولات استیل و ورق‌های آلیاژی را وارد می‌کنند، همکاری داریم.

وجه تمایز ما

ما به‌عنوان یک شرکت بازرگانی سعی می‌کنیم که به مشتری "نه" نگوییم. یعنی هر نوع محصولی که مشتری بخواهد، تلاش می‌کنیم که آن را تأمین کنیم. هدف ما این است که به چشم یک تأمین‌کننده جامع برای مشتریانمان دیده شویم، نه فقط یک واسطه. تلاش ما این است که نیازهای مشتریانمان را به‌طور کامل برآورده کنیم.

مشتری مداری و وفاداری

یکی از ویژگی‌های برجسته ما این است که مشتریان ما را به‌عنوان همکار خود می‌دانند و نه صرفاً یک فروشنده. ما از صفر تا صد کار مشتری را پیگیری می‌کنیم و حتی در برخی موارد از فروش خود می‌گذریم تا دغدغه‌های مشتریانمان را برطرف کنیم. مشتریان وفادار ما بارها و بارها تأیید کرده‌اند که ما تنها به منافع خود فکر نمی‌کنیم و همواره به دنبال ایجاد روابط بلندمدت و همکاری مستمر هستیم.

پیام نهایی

به‌عنوان بخشی از بازار فولاد، آرزو دارم که همه شرکت‌ها چه تولیدی، چه بازرگانی و چه مصرف‌کنندگان نهایی، یکدیگر را حمایت کنیم. بالا رفتن هرکدام از ما به معنای پیشرفت همه است. امیدوارم بتوانیم در این مسیر همراه و همکار خوبی برای همه باشیم.

دیدگاه ها
×